امکان تصویر برداری به صورت اسلوموشن برای گوشی های سری لومیا با نسخه جدید Windows Camera

به گفته پشتیبانی رسمی سری لومیا، نسخه RTM ویندوز 10 موبایل نهایتا تا آذر ماه از راه خواهد رسید، این در حالیست که مایکروسافت کماکان وعده افزایش امکانات موجود را با انتشار بسته های به روز رسانی داده است، در همین رابطه روز گذشته برنامه سیستمی دوربین این پلتفرم با قابلیت تصویر برداری به صورت اسلوموشن برای استفاده کنندگان از بیلد 1058 به بعد منتشر شد.

1

بر کسی پوشیده نیست که پرچم‌داران کنونی ویندوز فونی در بخش دوربین یک سر و گردن از سایر گوشی‌های هوشمند موجود در بازار بالاتر هستند، این در حالی است که مایکروسافت در نظر دارد زیرساخت‌های استفاده بهینه از این قابلیت را برای بالا رده‌های خود به همراه آورد.

هرچند هنوز در هیچ بازاری به صورت رسمی عرضه لومیا 950 و 950 XL آغاز نشده، با این حال رو گذشته ردموندی ها نسخه جدید برنامه دوربین سیستمی ویندوز 10 موبایل را بر روی استور قرار دادند که امکان تصویربرداری به صورت اسلوموشن را برای گوشی‌های لومیا 1520، 930 و لومیا icon رو به همراه دارد.

windows-camera-store-listing

بدین ترتیب دارندگان گوشی‌های مذکور که از پیش‌نمایش ویندوز 10 موبایل استفاده می‌کنند می‌توانند پس از دریافت آپدیت جدید با انتخاب آیکون لاک‌پشت در قسمت تصویربرداری، ویدیوهایی با وضوح 120 فریم در ثانیه و با رزولوشن 720 پیکسل به صورت اسلوموشن را ثبت کنند. البته امکان ویرایش این گونه ویدئوها پس از اتمام کار با انتخاب گزینه “Edit slow motion” نیز امکان‌پذیر است به طوری که قادر خواهید بود قسمت‌هایی از فیلم را کمی آهسته‌ و یا سریع‌تر برای نمایش تنظیم کنید.

در صورت برخورداری از یکی از گوشی‌های لومیا 1520، 930 و آیکون می‌توانید از طریق این لینک نسخه جدید Windows Camera را دریافت نمایید.

windowscentral

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    اسلوموشن که با اپدیت Denim به 930 و 1520 اومده بود
    پس 1020 چیییییی؟؟؟
    ????