تویوتا در حال ساخت یک پیکاپ لیموزین به طول نزدیک به هشت متر است!

اگر هم‌اکنون خواهان خرید یک دستگاه پیکاپ لیموزین باشید، با گزینه‌های محدودی از جمله لنیکون Town Car و یا Cadillac CTS رو به رو خواهید بود که صرفاً آپشن های مختلفی را در اختیارتان قرار می‌دهند. البته فیات Panda و یا Saab 9000 نیز دیگر خودروهای کشیده پرطرفدار لیموزین به حساب می‌آیند، حال آنکه اگر این خودروها نیاز شما را ارضا نمی‌کنند، بد نیست نگاهی نیز به پیکاپ تویوتا نیز داشته باشید.

0

مطمئن‌ترین برند خودروسازی جهان به تازگی طی روند برگزاری نمایشگاه SEMA در لاس‌وگاس امریکا از  یک پیکاپ لیموزین جدید با نام Tundrasine رونمایی کرده که دارای 26.5 فوت (نزدیک به هشت متر) طول و وزنی معادل 2,288 پوند ( چهار تن) است.Toyota builds a 26-foot-long limo pickup (1)

این خودرو دارای هشت در بوده و در ساخت آن از 1000 کیلوگرم فولاد و چرم مرغوب استفاده شده و توسط کارخانه‌ای در تگزاس ایالات‌متحده مونتاژ می‌شود. Tundrasine حدود 90 اینچ از استاندارد خودروهای لیموزین Tundra طولانی‌تر است.

Toyota builds a 26-foot-long limo pickup (1)

همان‌طور که انتظار می‌رود خودرو جدید ژاپنی‌ها از موتور چندان قدرتمندی برخوردار نیست، با این حال فضای داخلی آن تماماً از چرم قهوه‌ای ساخته شده که الهام گرفته از محیط داخلی جت‌های شخصی است.Tundrasin از موتور 4 لیتری V6 با 270 اسب بخار قدرت و 377 نیوتون متر گشتاور استفاده می‌کند و مصرف سوخت آن 7.23 لیتر در هر 100 کیلومتر به صورت ترکیبی است.

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.