فیلیپس از دو گوشی هوشمند جدید با صفحه نمایش مجهز به فناوری SoftBlue رونمایی کرد

شرکت هلندی فیلیپس روز گذشته از دو گوشی هوشمند جدید با نام‌های Sapphire S616 و Sapphire V787 رونمایی کرده که به عنوان یک قابلیت منحصربه‌فرد از نمایشگرهایی با فناوری SoftBlue استفاده می‌کنند.

اگر شما نیز جزو آن دسته از افرادی باشید که طی شبانه‌روز مدت‌زمان زیادی را چه از سر اجبار و چه علاقه به نگاه کردن به نمایشگر پی‌سی، لپ‌تاپ و یا گوشی هوشمند سپری می‌کنند بدون شک پس از مدت‌ زمان زمانی به دلیل وجود نور آبی پس‌زمینه چشمانتان خسته خواهد شد.

حال شرکت فیلیپس گوشی‌های را روز گذشته با نام‌های Sapphire S616 و Sapphire V787 معرفی کرده که از فناوری اختصاصی‌ای موسوم به SoftBlue بهره می‌برند که به گفته شرکت سازنده میزان نور آبی مضر ساطع شده از نمایشگر را تا 86 درصد کاهش می‌دهد؛ بدین ترتیب هیچ‌گاه چشمانتان از بازی کردن طولانی مدت بازی‌های رنگارنگی همچون کندی کراش آزرده خاطر نخواهد شد.

philips.sapphire-S616

از قابلیت  SoftBlue که بگذریم، Sapphire S616  دارای نمایشگری 5 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی بوده و قلب آن را قرار است تراشه هشت هسته‌ای MT6753 مدیا تک با کلاک فرکانس 1.3 گیگاهرتز به همراه واحد پردازش گرافیکی Mali-T720 و 2 گیگابایت حافظه رم به تپش درآورد. از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به  دوربین اصلی 13 مگا پیکسلی با گشادگی دیافراگم f/2.0، دوربین سلفی 5 مگا پیکسلی، 16 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی دائمی، پشتیبانی از کارت حافظه جانبی، پشتیبانی از دو سیم‌کارت به صورت هم زمان و باتری 3,000 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

در طرف دیگر Philips V787 از سخت‌افزاری مشابه با Sapphire S616 برخوردار بوده، با این حال دارای دوربین اصلی 13 مگا پیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار فاز دیتکشن و باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی است که انرژی دستگاه را به مدت 42 ساعت می‌تواند تأمین نماید. هرچند هنوز اطلاعاتی پیرامون قیمت احتمالی این دو محصول منتشر نگردیده، با این حال انتظار می‌رود فروش آن‌ها با برخورداری پیش‌فرض از اندروید 5.1.1 به زودی صرفاً در بازار چین آغاز شود.

phonesreview

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نظرات بسته شده است.