درز تصاویر منتسب به گلکسی A9 سامسونگ مجهز به دوربین چرخان

در حالی که در چند هفته گذشته خبرهای غیررسمی متعددی در خصوص گوشی Galaxy A9 سامسونگ منتشر شده بود، در روز جاری تصاویری غیر رسمی نیز از Galaxy A9 منتشر شده که خبر از احتمال بهره‌گیری از دوربین چرخان (نظیر آنچه پیش از این در Oppo N1 مشاهده کرده بودیم) در این گوشی هوشمند می‌دهد.

5

نکته قابل توجه دیگر، طراحی خاص اسپیکرهای جلوی گوشی در این دستگاه هوشمند است. آن‌طور که پیش از این عنوان شده بود Galaxy A9 از صفحه‌نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل در کنار تراشه اسنپ‌دراگون 620 مجهز به پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس کاری 1.8 گیگاهرتز و شتاب‌دهنده گرافیکی از نوع Adreno 510 و سه گیگابایت رم در کنار فضای ذخیره‌سازی داخلی 32 گیگابایتی و اندروید 5.1 بهره خواهد برد.

Leaked-photos-of-the-Samsung-Galaxy-A9-with-its-front-facing-speaker-and-rotating-camera (1) Leaked-photos-of-the-Samsung-Galaxy-A9-with-its-front-facing-speaker-and-rotating-camera

 

با این اوصاف باید منتظر رونمایی رسمی از این محصول جدید بود تا متوجه شویم سامسونگ چه طرح و برنامه ویژه‌ای برای دوربین این دستگاه هوشمند دارد.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

5 نظر برای این مطلب
  1. محمد می‌گوید

    این چه خبره باوا.تبلته انگار…

  2. محمد حسین می‌گوید

    صفحه نمایشش 6 اینچه بابا

    1. محمد می‌گوید

      فقط توجیب شلوارکردی جامیشه.1درصدفکرکن باشلوارکردی بری بیرون…

  3. Al!R3ZA می‌گوید

    چقد این گوشی کپی داره !
    اچ تی سی و الجی و اوپو و…

  4. Amir می‌گوید

    من که فکر کردم اچ تی سی هست