مدیران ارشد اوراکل نیمه دوم آبان ماه به ایران می‌آیند

این روزها نمایشگاه جیتکس در دبی در حال برگزاریست و خوشبختانه ایران نیز با برپایی غرفه و پاویون مخصوص خود توانسته توجه‌ها را به خود جلب کند.

2

علاوه بر این در این دوره، پاویون ایران اقدام به برگزاری نشست فعالان صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران با حضور شرکت‌های بزرگ این فناوری در جهان نمود که مذاکره با برخی شرکت‌های مطرح از جمله این نتایج بود و گزارش کامل آن را در این مطلب فارنت می‌توانید بخوانید.

شرکت اوراکل یکی از این شرکت‌ها بود که مدیران ارشد این شرکت در منطقه خاورمیانه در حاشیه برگزاری نمایشگاه مذاکراتی را با مقامات و نمایندگان ایران برگزار کردند.

Oracle-in-Iran-Pavilion-in-

بر اساس نتایج این مذاکرات این شرکت با ابراز علاقه برای حضور در بازار ایران، هفته دوم آبان ماه را برای حضور خود در ایران جهت انجام مذاکره در خصوص توسعه همکاری‌ها و بررسی شرایط بازار ایران جهت افتتاح دفتر رسمی اعلام کرد.

اوراکل یکی از بزرگ ترین شرکت های نرم افزاری در آمریکا و جهان است که در بیش از 145 کشور جهان فعالیت داشته و در حدود 108 هزار نفر را به استخدام خود درآورده است. این شرکت علاوه بر تولید سخت‌افزارهای رایانه‌ای، ابزار مناسبی برای توسعه پایگاه‎های داده و نرم‌افزارهای کاربردی در کسب و کارهای تجاری و سازمانی از قبیل نرم‌افزار برنامه‌ریزی منابع سازمان (ERP)، برنامه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و نرم‌افزار مدیریت چرخه تامین (SCM) تولید می‌کند.

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. علی می‌گوید

    اوراگل نه اوراکی ، قضیه همون اپم پی تیه ! کاملا معلومه اوراکلو خوب میشناسی :)

  2. سعید می‌گوید

    اوراگل یعنی خود خود رژیم صهیونیستی. مراقب جاسوسی با هر ابزار اوراکل باشید