اچ‌تی‌سی وعده عرضه آپدیت برای One A9 تنها دو هفته پس از انتشار آپدیت برای سری نکسوس را داد

اچ‌تی‌سی سوگلی جدید خود را حسابی تحویل گرفته و وعده داده تا مدل‌های آنلاک شده One A9 تنها دو هفته پس از انتشار آپدیت از جانب گوگل برای نکسوس، آپدیت جدیدی را دریافت کنند.

4

اگر از طرفداران سیستم‌عامل اندروید باشید حتماً خبر دارید که آپدیت اندروید ابتدا از جانب گوگل برای محصولات سری نکسوس این شرکت منتشر می‌شود و سایر گوشی‌ها باید برای دریافت آپدیت جدید منتظر بمانند، اما از قرار معلوم انتظار دارندگان One A9 شرکت اچ‌تی‌سی دیری نخواهد پایید چرا که جیسون مَکِنزی، مدیر عامل واحد اچ‌تی‌سی آمریکا، در مراسم معرفی One A9 رسماً وعده داده تا این محصول پس از انتشار آپدیت جدید از جانب گوگل برای محصولات سری نکسوس، به سرعت آپدیت جدید خود را دریافت کند.

HTC-One-A9_3V_TopazGold

ناگفته نماند که One A9 در حال حاضر هم از لحاظ نسخه اندروید چیزی کم ندارد و نسخه ۶.۰ اندروید مارشملو در این محصول لحاظ شده است. به این ترتیب چشم نسخه آنلاک شده گوشی One A9 تنها ۱۵ روز پس از انتشار آپدیت جدید اندروید برای نکسوس‌ها به این آپدیت روشن خواهد شد.  نسخه آنلاک شده اچ‌تی‌سی وان A9 در آمریکا قیمتی برابر با ۳۹۹.۹۹ دلار دارد، ناگفته نماند که اپراتورهای معروف آمریکایی نظیر AT&T، T-Mobile، Sprint، و Verizon‌ممکن است در انتشار این آپدیت‌ها تاخیر داشته باشند.

اچ‌تی‌سی از دو سال پیش نشان داده که عزم خود را برای سرعت بخشیدن به فرآیند انتشار آپدیت‌های جدید اندروید جزم کرده است،‌ انتشار آپدیت اندروید جلی بین به کیت‌کت و کیت‌کت به آب‌نبات چوبی از جانب اچ‌تی‌سی نسبت به سایر رقبا از سرعت بیشتری برخوردار بود.
اچ‌تی‌سی در خصوص نسخه‌های آنلاک نشده این گوشی نیز وعده داده تا ظرف مدت ۹۰ روز آنها را به آپدیت نسخه جدید اندروید مجهز کند.

theverge.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. ali می‌گوید

    htc d816

  2. ali می‌گوید

    سلام دوستان من گوشیم نیاز به ابدیت داره و نمیشه ابدیتش کرد خیلی وقته درگیرم ولی حل نشده باید چیار کنم به مبایلی هم مراجعه کردن ولی هرکدومشون یه بهانه اوردن لطف میکنید راهنمایی کنید .

  3. quietly brilliant می‌گوید

    فارنت!مشخص هست A9 چ زمانی وارد ایران میشه؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      http://farnet.ir/1394/07/127818/htc-one-a9-price-release-date-and-availability/
      شما حساب کن همزمان با عرضه جهانی یا حداکثر یه ماه بعدش