ایسوس احتمالا نسخه اختصاصی خود از هولولنز مایکروسافت را می‌سازد

به‌نظر می‌رسد مایکروسافت تنها شرکتی نخواهد بود که در آینده‌ای نزدیک هدست‌های هولوگرافیک واقعیت مجازی را تولید خواهد کرد.

0

شرکت ایسوس در اخبار جدیدی که وب‌سایت Cnet منتشر کرده عنوان نموده در حال گفتگو با مایکروسافت در خصوص بررسی شرایط در جهت تولید نسخه‌ای ویژه از هولولنز این شرکت است. این شرکت اعلام کرده همچنان در حال بررسی شرایط و گفتگو در خصوص ظاهر و عملکرد این دستگاه است. با این اوصاف این احتمال وجود دارد که در آینده‌ای نزدیک بتوانیم نسخه ویژه جمهوری گیمرها از این هدست را خریداری کنیم.

این در حالی است که مایکروسافت نیز اعلام کرده در حال تلاش برای ایجاد تنوع بیشتر در میان مدل‌های هدست هولولنز است. در واقع این شرکت خواستار تولید مجموعه یا اکوسیستمی از هدست‌های هولوگرافیک و نه‌تنها محصول منحصر به‌فرد فعلی خود است. به این ترتیب در صورتی که شاهد رونمایی ایسوس و دیگر تولید‌کنندگان سخت‌افزاری (که با مایکروسافت شراکتی دیرینه دارند) از هدست‌های جدید به سبک هولو لنز بودید، زیاد تعجب نکنید.

Engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.