۵ مشکل رایج گلکسی نوت 5 سامسونگ و راه‌حل برطرف کردن آنها

همانند آنچه پیش از این در گلکسی اس 6 سامسونگ شاهد بودیم، سامسونگ با رونمایی از نوت 5 نیز سطح جدیدی از کیفیت را در محصولات سری نوت خود تعریف کرد. بهره‌گیری از طراحی یکپارچه فلز و شیشه در کنار مشخصه‌های خوب سخت‌افزاری و تجربه نرم‌افزاری عالی در قالب رابط کاربری بهبود یافته و البته عدم وجود نرم‌افزارهای اضافی همگی باعث شده‌اند شاهد عرضه ترکیبی بدیع از شرکت سامسونگ باشیم. علاوه بر موارد یادشده نباید قلم ویژه S-Pen را به عنوان ویژگی بارز این دستگاه هوشمند فراموش کرد.

523

متاسفانه و صد البته همانند روند موجود در دیگر دستگاه‌های هوشمند در گلکسی نوت 5 سامسونگ نیز مشکلات و مواردی چند مشاهده می‌شوند که کاربران را ناراضی به سمت اینترنت و انجمن‌های پشتیبانی روانه می‌کنند. به همین دلیل در ادامه قصد داریم نیم‌نگاهی به مشکلات رایج گلکسی نوت 5 (از دید کاربران) و معایب گوشی نوت 5 و البته راه‌حل‌های موجود داشته باشیم.

جا زدن اشتباه قلم

Pengate واژه‌ای است که با جستجوی آن می‌توانید مطالبی در خصوص نتایج مشکل آفرین جازدن بالعکس قلم گلکسی نوت 5 شاهد باشید. این در حالی است که اگرچه در نگاه اول بروز این مشکل دور از ذهن به‌نظر می‌رسد اما شاهد نمونه‌های متعدد و گیرکردن S Pen در جای آن در نتیجه جازدن وارونه این قلم بوده‌ایم.

راه‌حل‌های موجود

پیش از هرچیز باید همواره مدنظر داشته باشید که در جازدن این قلم نهایت دقت را به عمل آورید. با این اوصاف در صورتی که قلم یادشده را به اشتباه جا زدید از وارد آوردن فشار در جهت آزادکردن قلم از جای خود جدا پرهیز کنید.  بدنیست نیم‌نگاهی هم به ویدئوی ویژه‌ای که در واقع آموزشی برای برطرف کردن این مشکل است داشته باشید.

مشکلات خاموش و روشن شدن ناگهانی

برخی کاربران در انجمن‌های مختلف پشتیبانی نوت 5 از راه‌اندازی مجدد به‌طور خود به خود و یا حتی خاموش شدن این دستگاه شکایت کرده‌اند. برخی کاربران نیز از عدم واکنش دستگاه به لمس صفحه‌نمایش حتی هنگامی که بر روی هوم‌اسکرین‌ها هستند خبر داده‌اند.

samsung-galaxy-note-5-first-look

راه‌حل‌های موجود

در صورتی که با مشکل هنگ‌کردن دستگاه روبرو هستید می‌توانید با مجبورکردن دستگاه به راه‌اندازی مجدد از طریق کلیدهای سخت‌افزاری این مشکل را حل کنید. روند اجرای این راه‌اندازی را در پایان مطلب دنبال کنید.

در صورتی که این مشکل پس از به‌روزرسانی نرم‌افزاری ایجاد شد، پاک‌کردن پارتیشن کش می‌تواند موثر واقع شود. روند اجرای این راه‌حل را نیز در پایان مطلب مشاهده خواهید کرد.

نهایتا بد نیست نیم نگاهی به برنامه‌هایی که ممکن است مشکل‌ساز شده باشند داشته باشید. بدین‌منظور پیش از هر چیز گوشی را در حالت Safe Mode راه‌اندازی کنید (دستورالعمل را در ادامه مشاهده خواهید کرد) و کنترل کنید که آیا مشکل همچنان پابرجاست یا مرتفع شده است. در صورتی که مشکل از میان رفته است، برنامه یا برنامه‌هایی ایجاد کننده این مشکل بوده و می‌توانید با پاک‌کردن برنامه‌هایی که اخیرا نصب کرده‌اید مجددا عملکرد گوشی را بررسی کنید. در بدترین حالت، بازگشت به تنظیمات کارخانه می تواند مشکل شما را حل کند.

مشکلات مرتبط با قابلیت شارژ بی‌سیم

کاربران مختلفی در انجمن‌های پشتیبانی اعلام کرده‌اند که قابلیت شارژ بی‌سیم در نوت 5 به‌طور ناگهانی و پس از گذشت زمانی در حدود 15 دقیقه متوقف شده است. بعضا این توقف شارژ به دفعات مشاهده می‌شود و کاربر باید گوشی را برداشته و مجددا بر روی شارژر بگذارد تا فرایند شارژ شدن از سر گرفته شود.

راه‌حل‌های موجود

پیش از هر چیز به‌نظر می‌رسد این مشکل ریشه نرم‌افزاری داشته باشد. با توجه به اینکه به‌روزرسانی نرم‌افزاری در شُرف عرضه می‌باشد این احتمال وجود دارد که شرکت سامسونگ در بسته نرم‌افزاری جدید خود این مشکل را به‌طور کامل مرتفع کند. با این وجود برخی کاربران اعلام کرده‌اند فعال‌کردن قابلیت DayDream در هنگام شارژ دستگاه با توجه به اینکه اتمام زمان درنظر گرفته شده برای روشن بودن صفحه‌نمایش را منتفی می‌کند، به برطرف شدن مشکل کمک کرده است. با این وجود استفاده از روش یادشده منجر به کاهش سرعت شارژ شدن دستگاه شده و از سوی دیگر باعث گرم‌شدن آن می‌شود.note5-fast-wireless

برای برخی کاربران این مشکل در زمانی که از شارژرهای تولیدی شرکتی به جز سامسونگ استفاده کرده‌اند به وقوع پیوسته است. با تغییر شارژر خود می‌توانید از سالم بودن آن مطمئن شوید. با این اوصاف مدنظر داشته باشید که تا حد امکان از شارژر ویژه و رسمی نوت 5 برای استفاده از قابلیت شارژ بی‌سیم بهره ببرید.

از نظر برخی کاربران نیز پاک کردن پارتیشن کش یا راه‌اندازی ساده گوشی مشکل را موقتا حل کرده اما پس از چندروز مجددا شاهد بازگشت این مشکل بوده‌اند.

نهایتا این احتمال وجود دارد که مشکل یادشده ناشی از کیس استفاده شده توسط شما بر روی نوت 5 باشد. اگرچه برخی شرکت‌های سازنده تاکید کرده‌اند که کیس‌های تولیدی آن‌ها امکان بهره‌گیری از قابلیت شارژ بی‌سیم را منتفی نمی‌کند اما همچنان بهتر است کیس یا قاب اضافی را در هنگام استفاده از قابلیت شارژ بی‌سیم از دستگاه خود جدا کنید.

درخواست اطلاعات حساب مالک پس از بازگشت به تنظیمات کارخانه

پیش از هر چیز خاطر نشان کنیم که این مورد یک مشکل نبوده و تنها قابلیتی امنیتی است که در شرایط ویژه فعال می‌شود. با توجه به اینکه در چنین شرایطی عملا نمی‌توان از گوشی استفاده کرد این سوال پیش می‌آید که چگونه می‌توان مشکل را مرتفع نمود؟samsung-galaxy-note-5-5-tips-and-tricks

راه‌حل‌های موجود

این قابلیت امنیتی هنگامی فعال می‌شود که کاربر گذرواژه حساب گوگل خود را بازنشانی کرده و دستگاه مرتبط با آن حساب نیز سریعا پس از آن به تنظیمات کارخانه باز می‌گردد. این مشکل ممکن است در صورت خرید گوشی‌های دسته دوم از کاربران دیگر به وقوع بپیوندد. به همین دلیل پیش از هرچیز در مواردی اینچنینی مشخصات فروشنده را در جهت برقراری تماس با وی در شرایط اضطراری اخذ کنید.

در صورتی که این احتمال وجود ندارد، راه‌حل دیگری به جز استفاده از رام‌های دست‌ساز توسعه‌دهندگان وجود نخواهد داشت. مدنظر داشته باشید که این قابلیت امنیتی به‌مدت 72 ساعت فعال خواهد بود و پس از آن می‌توانید به‌طور طبیعی از دستگاه استفاده کنید.

مشکلات مرتبط با قابلیت‌های ارتباطی

همان‌طور که این مشکل ممکن است در هر دستگاه هوشمند دیگری نیز مشاهده شود، این احتمال وجود دارد که با وای‌فای و یا بلوتوث نوت 5 مشکلاتی داشته باشید. در ادامه به راه‌حل‌های موجود در این خصوص اشاره خواهیم کرد.samsung-galaxy-note-5-review-second-batch

راه‌حل‌های موجود

به عنوان اولین گزینه موجود، روتر و گوشی خود را حداقل به مدت 10 ثانیه خاموش کرده و مجددا آن‌ها را روشن و قابلیت‌های ارتباطی را فعال و آزمایش کنید. با رفتن به قسمت تنظیمات مطمئنا شوید که قابلیت Power Saving یا همان ذخیره انرژی، غیرفعال باشد.

از برنامه Wi-Fi Analyzer که در پلی‌استور قراردارد می‌توانید برای بررسی ترافیک موجود در کانال خود بهره ببرید تا بهترین گزینه موجود برای روتر خود را مشخص  و انتخاب کنید. با انتخاب گزینه فراموشی ارتباط وای‌فای ( از طریق نگه‌داشتن انگشت بر روی ارتباط وای‌فای و نهایتا انتخاب گزینه Forget)، با برقراری مجدد ارتباط، گذرواژه خود را وارد و ارتباط را بررسی کنید. بد نیست از به‌روز بودن فیرمویر نصب شده بر روی روتر خود نیز مطمئن شوید. از به‌روز بودن برنامه‌ها و فیرمویر دستگاه خود نیز اطمینان حاصل کنید.

با رفتن به قسمت تنظیمات وای‌فای در گوشی خود، در قسمت Advanced نگاهی به آدرس مک دستگاه خود داشته باشید و مطمئن شوید که این آدرس در سیستم فیلترینگ مک روتر شما دسترسی لازم را دارد.

در خصوص مشکلات مرتبط با بلوتوث نیز در صورتی که قصد برقراری ارتباط بلوتوثی با دستگاه خاصی را دارید پیش از هرچیز راهنمای شرکت سازنده را در خصوص برقراری ارتباط مطالعه کنید تا مطمئن شوید که قسمتی مهم و اصلی از فرایند برقراری ارتباط را فراموش نکرده‌اید.

با مراجعه به قسمت تنظیمات بلوتوث مطمئن شوید که تنظیمی برای تغییر دادن وجود ندارد که فراموش کرده باشید. از مخفی نبودن دستگاه خود در روند برقراری ارتباط نیز اطمینان حاصل کنید. نهایتا با رفتن به قسمت تنظیمات، مراجعه به قسمت بلوتوث، کلیه ارتباطات قبلی صورت گرفته به واسطه بلوتوث را پاک کرده و سعی کنید مجددا ارتباط بلوتوثی جدیدی با دستگاه مورد نظر خود را ثبت کنید.

 

راهنمایی‌های مورد نیاز در اجرای راه‌حل‌های مشکلات و معایب گوشی گلکسی نوت 5

در این قسمت نگاهی خواهیم داشت به روندهای مورد نیاز در جهت اجرایی کردن راه‌حل‌های ذکر شده در قسمت قبل. در اکثر موارد شاهد استفاده ترکیبی از کلیدهای مختلف خواهیم بود و البته مدنظر داشته باشید که این روندها ممکن است به از دست رفتن اطلاعات شما به‌صورت جزئی یا کلی منجر شوند.

سافت ریست

با نگه‌داشتن همزمان کلید خاموش روشن و کلید کاهش صدای گوشی به‌مدت 10 ثانیه باعث خواهید شد که گوشی کاملا خاموش شود. این روند در مواردی که صفحه‌نمایش به ورودی‌های لمسی شما پاسخگو نیست موثر و مفید واقع خواهد شد.

هارد ریست

پس از خاموش کردن کامل دستگاه، کلیدهای افزایش صدا، کلید هوم و کلید ویژه خاموش روشن دستگاه را همزمان نگه‌دارید. با نمایش لوگوی سامسونگ کلید خاموش و روشن را رها کرده اما کلیدهای افزایش صدا و هوم را همچنان نگه دارید. با پدیدار شدن صفحه ریکاوری سیستم‌عامل اندروید، کلیه کلیدها را رها کنید.

با استفاده از کلید کاهش صدا، های لایت را بر روی گزینه Wipe Data/Factory Reset آورده و نهایتا با فشردن کلید روشن و خاموش، این گزینه را انتخاب کنید. مجددا با فشردن کلید کاهش صدا، گزینه Yes-Delete all User Data را مشخص و بار دیگر کلید روشن و خاموش را در جهت تایید بفشارید.

حالا منتظر بمانید تا این فرایند به پایان برسد. نهایتا گزینه Reboot System Now پیش روی شما قرار خواهد گرفت تا با فشردن کلید روشن و خاموش بتوانید به روند موجود ادامه دهید.

در صورتی که گوشی شما روشن می‌شود می‌توانید با رفتن به قسمت تنظیمات، لمس گزینه Backup & reset، انتخاب گزینه Reset Device، نهایتا گزینه Erase Everything را انتخاب کنید. مدنظر داشته باشید که با این عمل کلیه اطلاعات دستگاه شما از بین خواهد رفت.samsung-galaxy-note-5-review-second-batcha

پاک‌کردن پارتیشن کش

پس از خاموش کردن کامل گوشی، کلیدهای افزایش میزان صدا، هوم و کلید خاموش و روشن را به‌طور همزمان نگه دارید. با مشاهده لوگوی سامسونگ، کلید روشن و خاموش را رها کرده اما همچنان کلیدهای افزایش صدا و هوم را نگه دارید. با مشاهده صفحه مربوط به ریکاوری سیستم‌عامل اندروید، کلیه کلیدها را رها کنید.

با استفاده از کلید کاهش میزان صدا، های‌لایت را بر روی گزینه Wipe Cache Partition قراردهید و نهایتا با فشردن کلید روشن و خاموش این گزینه را تایید کنید. با مشاهده منوی جدید، حالا گزینه Reboot System Now را انتخاب کنید.

راه‌اندازی در حالت Safe Mode

با خاموش کردن کامل دستگاه، گوشی را مجددا روشن کرده و کلید کاهش میزان صدا را نگه دارید تا نهایتا گزینه Safe Mode را مشاهده کنید. با لمس این گزینه می‌توانید گوشی خود را در حالت Safe Mode راه‌اندازی کنید.

در صورتی که شما مشکلاتی متفاوت با این گوشی قدرتمند دارید و یا راه‌حل‌هایی متفاوت برای حل مشکلات یادشده به ذهنتان خطور کرده بدنیست در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید. مدنظر داشته باشید که مشکلات یادشده عموما در اکثر گوشی‌های هوشمند مشاهده می‌شوند و گردآوری آن‌ها در این مطلب نشان‌دهنده کارایی پایین نوت 5 نخواهد بود. از سوی دیگر مشکلاتی که ریشه نرم‌افزاری دارند با دریافت به‌روزرسانی اکثرا مرتفع خواهند شد و جای نگرانی برای کاربران نخواهد بود.

منبع androidauthority
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

523 نظر برای این مطلب
  1. yaser می‌گوید

    سلام برنامه های تصویری اعم ازimo وsoma در هنگام زنگ زدن وصل نمیشه با گوشیهای مدل پایین تر اینکار امکان پذیره چرا

  2. Sina می‌گوید

    سلام دوستان قلم یا همون پین نوت 5 من بعد ارتقا به رام 6 اگر دربیارم ایکون های پین در نمیان راه حلی هست ؟؟؟
    فقط همین مشکلو دارم

    1. کاوه می‌گوید

      منهم همین مشکل دارم پلیز هلپ

  3. مهدی می‌گوید

    سلام من اندروید گوشیمو به 6.1 اپدیت کردم حالا بعضی از بازی ها که از گلکسی اپ دانلود میکنم نصب نمی شن و ارور 112 میدن. حتی از سایت های دیگه دان کردمشون بازم نصب نمیشه لطفا اگه راه حل دارید راهنمایی کنین ممنونم

  4. زینب می‌گوید

    سلام من بک اپ پسوورد گوشی رو فراموش کردم و گوشی همچنان قفل مونده.راهی وجود داره که بدون ریست کردن اطلاعات بتونم قفل صفحه رو باز کنم ؟

  5. حامد می‌گوید

    سلام ایکون هشدار ساعت تو گوشی من خاموش نمیشه حتی اگه زمان هشدار خاموش باشه چکار باید بکنم

  6. حسین می‌گوید

    سلام گوشی نوت پنج من فرمت شده و دو فیلم واجب داشتم ایا امکان بازگشت داره میتونم ریکاوری کنم؟؟؟؟

    1. محسن صحافی می‌گوید
  7. غزال غفاری می‌گوید

    سلام . من گوشیم به اندروید ۶.۰.۱ اپدیت کردم بعد از اینستال کردن اپدیت و به روز رسانی برنامه ها همه چز حتی سرعتش بهتر شده ، ولی گزینه Air command گوشی تو ستینگ spen خاموش شده . پیشنهادی دارید ؟

  8. ramtin tahare می‌گوید

    سلام من یه گوشی سامسونگ دارم که الگوی ان فراموش کردم وگوشی بااستفاده از کلیدولوم وروشن خاموش ریست کردم حالا که روشن کردم دستگاه درخواست ایمیلی که قبلا دستگاه باان همگام سازی شده میکنه چه کاری انجام بدم

  9. شکوه می‌گوید

    لمس نوت 5 من گاهی کار نمیکنه فقط با قلم کار میکنه چه کنم؟؟

  10. Majid می‌گوید

    اقا من همین نوت پنج رو گرفتم خیلی هم عالی کار میکنه به آندروید ۶ هم ارتقا دادم بعد ارتقا هم یه زره سرعت گوشی هم کم نشده توی بازی real racing 3 که سه گیگ دیتا گوشی به طور خیلی کم داغ میکنه خلاصه بگم گوشی عالی هستش

  11. امبن محمد می‌گوید

    سلام،من نوت 5 دو سیم دارم.به اندروید 6.0.1 آپدیت شد.اما هیچ چیزی تغییر نکرد.همه چیز مثل قبل میمونه.آیکون ها هیچ تغییری نکرد.چرا؟

  12. بهرام می‌گوید

    سلام
    نوت ۵ را سه ماهه خریدم.با اینکه بعد از هر بار استفاده از برنامه ها خارج میشوم یکباره داغ شد .یعنی در حالت غیر استفاده بطور وحشتناک داغ شد.به نظر دوستان چرا؟

  13. میلاد می‌گوید

    سلام من نت5 دارم تو ی صفحه مونده هرکاری میکنم درست نمیشه از چی میتونه باشه لطفا سری جواب بدین ممنون

  14. mohammadoftade می‌گوید

    سلام گوشی من شارژ سریع دیر وصل میشه باید چند دفعه بزنی

    1. علی ارغوان می‌گوید

      مشکل از کابله

  15. SaJaD می‌گوید

    سلام.گوشی من نوت ۵ هست.یک ماه اول با شارژر خودش شارژ سریع میشد یعنی یک ساعت باتری فول میشد ولی الان شارژ سریع نمیاد و دو ساعت طول میکشه تا فول شه.آیا راهی هست شارژ سریع رو فعال یا غیرفعال کرد؟

  16. آیه می‌گوید

    سلام من گوشی نوت5 خریدم الآن بروز رسانی کردم ب اندروید6بعد الآن برنامهair commandگوشیم کار نمیکنه

    1. علی می‌گوید

      سلام می خواستم بدونم با اپدیت جدید مشکلی پیدا نمیکنه

    2. Majid می‌گوید

      توی تنظیمات گزینه ی floating icon رو سرچ کن بعد روشنش کن

  17. محمد می‌گوید

    سلام من 5 ماه نوت 5 خریدم وقتی زدم رو حالت تماس اظطراری گوشی تو همون صفحه موند الان هرکاری میکنم خاموش روشن نمیشه یه راه بگید بتونم خاموشش کنم

  18. رضا خاوری می‌گوید

    سلام من دوماهی میشه گوشی نوت5 خریدم الآن بروز رسانی کردم ب اندروید6بعد الآن برنامهair commandگوشیم کار نمیکنه یعنی کم رنگ شده و روش لمس میکنم واردش نمیشه اشکالش از کجاس ممنون میشم جواب بدید

  19. Parsa می‌گوید

    برای کسانی که میگن به طور ناگهانی صفحه خاموش میشه ، برن تو setting, تو قسمت display یه گزینه هست که نوشته keep screen turned off . اون برای اینه که وقتی گوشی توی جیب یا یه جای تاریکه صفحه خاموش بشه . برید اونو غیرفعال کنید .

  20. مستی می‌گوید

    سلام شب بخیر

    گوشی من در حالت جنرال، زنگ نمیخوره?واقعا وحشتناکه،نمیدونم باید چیکارش کنم. بردم نمایندگی گفتن تنها راه فلش کردنش هس

  21. sajad.golab می‌گوید

    سلام دوستان . بعد از ۲ ماه خرید نوت ۵ . به طور ناگهانی گوشی داغ میشه … واقعا دااااغ
    مشکل چیه . ممنونم اگه راه حلی دارید بگید

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      این مشکل می‌تونه از برنامه‌هایی که نصب کردید باشه که شدیدا پردازنده و رم گوشی رو درگیر می‌کنند.
      پیشنهاد من بررسی برنامه‌هایی هست که نصب کردید و نهایتا بازگشت به تنظیمات کارخانه!

  22. مهدی می‌گوید

    سلام
    بعد از دوش گرفتن نوت5من اثر انگشتم را نشناخت وپس از سه بار تکرار گوشی برای باز شدن پسورد خواست ولی من پسورد به دستگاه نداده بودم
    گوشی قفل شده وپر از اطلاعات لازم عکسهای خیلی مهم از بیمارانم میباشد.
    از کمک شما جهت بازیابی اطلاعات ممنون میشوم
    گو
    گل اکانت که به گوشی دادم را دارم وکانکت میشوم

    1. امیرحسین می‌گوید

      قبلش ی زمز پشتیبان ب شما داده واسه همچین مواقعی ولی مثه اینکه متاسفانه ی رمز الکی زدید که هرچه زودتر اثرانگشت فعال بشه

  23. فرجبور می‌گوید

    من بعد از قفل اثر انگشت ری استارت هم کردم ولی بازم قفل شده چیکار کنم

  24. Eli می‌گوید

    سلام.دوستان گوشیه من روز اول که خریدم یک پیغام واسه باطریش داد ازون روز سریع شارژش خالی میشه،ممنون میشم راهنمایی کنیم

  25. Azad می‌گوید

    سلام
    از دیروز گوشی منم همش وای فای ش روشن و خاموش میشه خود به خود

  26. بهنام می‌گوید

    با سلام وای فای گوشی من مدام روشن و خاموش میشه!ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. hami می‌گوید

      این مربوط به اون مودم adsl هست که در اون محیط گوشی وای فای خاموش و روشن میشه .گوشی مشکل ندارد نگران نباشید

  27. بهزاد می‌گوید

    با سلام من نت ۵ تازه خریدم ولی هنگ کرده و فقط لوگوی سامسونگ رو نمایش میده.هارد ریست هم کردم و Reboot system Now رو هم اجرا کردم ولی فقط لوگوی سامسونگ را نمایش میدهد.فکر می کنید مشکل کجاست؟

    1. Amir می‌گوید

      رام گوشیتون پریده باید فلش بشه

  28. مصطفی می‌گوید

    من قلم رو برعکس جا زدم ، الان از کار افتاده
    راه حلی برای این مشکل هست؟؟؟

  29. محمد می‌گوید

    سلام ببخشید من گوشیم(نت5)بعد رمز گوشیم اثر انگشته یه نفر چندبار الکی انگشتشو روش گذاشته الان هرکاری میکنم دیگه قفل اثر انگشت نمیاد میگه حتما باید رمز پشتیبانو بزنی منم یادم رفته رمز پشتیبانم الان چیکار کنم قفل اثرانگشت بازم فعال بشه ممنون میشم زود جواب بدین مرسی

    1. مجتبی می‌گوید

      هیچ راهی نداره جز restart

  30. طنین می‌گوید

    سلام دوستان گوشی سامسونگ s6 من به طور تصادفی وارد حالت امن شده هر کاری میکنم خاموش و روشن هم که میکنم از این حالت خارج نمیشه تو رو خدا کمک کنید

  31. سعید می‌گوید

    آقا محمد امین میگه:
    “قلم طوری ساخته شده که از هر دو طرف به یک شکل هندسی هست!!!”

    محمد امین جان سر و ته قلم گوشی شما یه شکله؟!

    نوک قلم گوشی من تیزه و تهش تخت و مستطیلیه
    تو خواب آلودگی اشتباهی قلم رو جا زدم پدر گوشی در اومده و دیگه قلم گوشی کار نمیکنه.

  32. محسن می‌گوید

    اسلام.
    لطفا اگر اطلاعی از مشکل بنده داردید کمک بفرمائید:مدت 2 ماه هست که NOT5خریدم و برای بار دوم هست که این مشکل برام پیش اومده .وقتی تو قسمت پیامک می رم ومی خوام جواب پیامکی رو بدم ناخداگاه از قسمت پیامک میاد بیرون وeror می ده که (پیام ها متوقف شده است) .یک بار به تنظیمات کارخانه برگردوندم ودرست شد اما بعد از یک هفته دوباره همون اتفاق افتاد.همه برنامه ها هم به روز است.
    اگر راهنمایی کنید ممنونم.

  33. علیرضا می‌گوید

    سلام دوستان من چند وقت نوت۵ خریدم اوایل شارژ سریع کار میکرد الان مدتیه که کار نمیکنه خیلی طول می کشه تا شارژ کنه کابل سالمه گوشی ایرادی نداره به نظر شما مشکل از کجاست ؟

  34. مرضیه می‌گوید

    من مدت ۲ ماهه که نوت ۵ رو خریدم
    از همه چیزش راااضیم خدارو شکر
    اما یه مشکلی هست و اینه ک گوشی از رو دیوایس اس پن خارج نمیشه و تاچش کار نمیکنه
    حتمن باید با اس پن کار کنم.
    راهنمایی کنید نجات پیدا کنم

  35. پرستش می‌گوید

    واقعا این گوشی افتضاحه وقتی وارد برنامه هاش میشی صفحه ها هر کدوم و ک میزنی روش باز نمیشه و یکی یکی اونا رو باز میکنه
    قابلیت پنهان کردن برنامه ها رو نداره
    قابلیت چند پنجره ای نداره
    در کل افتضاحه
    فقط شفافیت صفحه عالیه

    1. omid می‌گوید

      احتمالا شما نسخه چینی و طرح این گوشی رو خریدی و داری به سامسونگ میچسبونی اقای محترم اینجا هیچ کس چنین مشکلی نداره لطفا با گوشی که اینهمه طرفدار داره بد نگو و برو مثل بچه ها ایفون بخر (البته اگه پولت برسه وگرنه طرح اونم‌ میگیری و دوباره میای راجبه ایفون بد میگی)

  36. علی می‌گوید

    باسلام.
    لطفا اگر اطلاعی از مشکل بنده داردید کمک بفرمائید:مدت 2 ماه هست که NOT5خریدم و برای بار دوم هست که این مشکل برام پیش اومده .وقتی تو قسمت پیامک می رم ومی خوام جواب پیامکی رو بدم ناخداگاه از قسمت پیامک میاد بیرون وeror می ده که (پیام ها متوقف شده است) .یک بار به تنظیمات کارخانه برگردوندم ودرست شد اما بعد از یک هفته دوباره همون اتفاق افتاد.همه برنامه ها هم به روز است.
    اگر راهنمایی کنید ممنونم.

  37. ali می‌گوید

    من مدتیه نوت5 خریدم شارژرش خوب کار میکرد ولی ویروس گرفت بردم فلشش کردم دیگه از فلش کردن وقتی به شارژر وصلش میکردم دیگه نمی نوشت شارژر سریع و خیلی دیر شارژ میشد. چیکار درست بشه؟؟؟

    1. علی ارغوان می‌گوید

      احتمالاً به کابل شارژر مربوط هست با کابل دیگه ای امتحان کنید

      1. بهنام می‌گوید

        من هم همین مشکل رو دارم با 3تا کابل هم امتحان کردم حتی شارژر نو خریدم اما بعد از چند روز دوباره همین مشکل رو پیدا کرد درضمن شارژر صدای عجیبی میده مثل چرخش آرمیچر

    2. هستی می‌گوید

      کلا نوت ۵ بعد از مدتی بدلیل هوشمند بودن شارژرش اونو اگه اول که به شارژ میزنید تشخیص نمیده که fast شارژه دربیارید کابلو دوباره بزنید

  38. سالار می‌گوید

    سلام . دوستان نئت 5 من به رمز وای فای هایی که وصل میشم بهشهون رو ذخیره نمیکنه، و با خاموش روشن کردن وای فای دوباره رمز می خواد ، راه حل های سایت های انگیلیسی رو هم انجام دادم ولی جواب نداد
    کمک کنین

  39. sam می‌گوید

    باسلام به خدمت دوستان . میخواستم بگم دوست عزیزی که خودشو کار بر حرفه ای معرفی میکنه یه نگاهی به این لینک بندازه خوبه
    http://farnet.ir/1394/10/135854/samsung-says-it-changed-the-note-5s-hardware-to-fix-the-s-pen-problem/
    در مورد جا زدن اشتباه قلم در گوشی بگم که این مشکل راه حل خیلی اسونی داره چون خودم با این کار قلمو در اوردم دوستانی که اگه خدایی نکرده یه وقت با این مشکل مواجه شدن در میان بزارن تا بتونن به راحتی این مشکل رو برطرف بکنن

  40. الناز می‌گوید

    ۲ بار گوشیمو نمایندگی آیتی مال فلش کرده ولی بازم موقع اس ام اس دادن میپره بیرون میزنه اس ام اس بسته شده
    یعنی چی راهنماییم کنید

    1. Android26 می‌گوید

      درود
      بنده توانستم با آزمون و خطا این مشکل رو حل کنم، در واقع عامل اصلی تمام مشکلات در سیستم عامل اندروید ” دانلود‌های خودکار ” paly store میباشد.

      مثلا در این مورد که صفحه اس ام اس ( پیامک / پیام کوتاه ) دائم می‌پره به خاطر آپدیت جدید برنامه ANT Plugins می‌باشد. متاسفانه فروشندگان بعضا نمایندگی ها از سطح دانش اسمارتفونی بسیار پایینی برخوردار می‌باشند و تقی به توقی! گوشی مردم ریست فکتوری یا فلش می‌کنند.( این کار دقیقا مثل این می‌مونه که کامپیوترت مشکلی حالا براش پیش بیاد، اولین گزینه‌ای که بهت پیش‌نهاد بکنه طرف راه اندازی مجدد ویندوز باشه!!! /// یا پزشک سریع برای درمان شما جراحی پیشنهاد کنه!!!/// دریغ از یک مقدار خلاقیت و ابتکار و… :))

      لذا شما به راحتی با رفتن به قسمت برنامه های گوشی و disable کردن دستی این برنامه در منو all میتوانید این مشکل را مرتفع کنید.

      توصیه میکنم حتما و حتما برید در قسمت تنظیمات برنامه پلی سور و دانلود خودکار و آپدیت خودکار برنامه های گوشیتون رو غیر فعال کنید ㄟ(ツ)ㄏ

      لازم میدونم بگم جناب ” محمد امین ” عزیز مطالبی را که شما گذاشتید به ضرس قاطع عرض میکنم از هر 1000 تعمیرکار گوشی که در پاساژ علاء الدین و جاهای دیگه باشند تنها و تنها 1 نفر اونم شاید مطلع باشد :دی

  41. سيد عباس پورغلامي می‌گوید

    2 ماهه گوشی نوت 5 خریدو 5 بار به نمایندگی مراجعه کردم هر بار شارژر عوض میکنن میگن این کار را تا اتمام گارانتی انجام میدیم . خیلی حال میکنم از این وجدان کاریشون . بجای اینکه پول این مملکت رو بریزن تو جیب چشم بادومی ها بهتر اینه که یه مقدار به فکر کشورسون باشن با واردات کالاهای بنجل و خراب بخ حقوق مصرف کننده تجاوز میکنند . وقتی یه گوشی خراب در میاد چرا وارداتش قطع نمیشه …………………… خیانت به مصرف کننده تا به کی/؟ گوشیم گارانتی مایکروتل داره و از مگامال نمایندگی رسمی سامسونگ خریدم . طرف نوت 5 نرید که پولتون رو ریختین سطل آشغال.

  42. جواد می‌گوید

    سلام..نوت ۵دارم درحالت عادی که صفحه نمایش خاموش است.با بیرون آوردن قلم نمی توانم سریع یادداشت نماینم.لطفا راهنمایی فرمایید.باتشکر

  43. najm می‌گوید

    سلام
    چطور در گوشی نوت 5 (Fast charging) رو فعال کنیم .؟

    چون با شارژر خودش نزدیک 4 ساعت طول میکشه تا کامل پر شود.

    لطفا راهنمایی کنید.

    1. غنچه اي می‌گوید

      سلام
      من هم همین مشکل رو داشتم کابل شارژر رو عوض کردم درست شد متاسقانه هنگام خرید فروشنده شارژر اورژینال رو بهم نداده بود ( دزدیده بود)

      1. jahan می‌گوید

        ن این مشکل از کابل نسیت من گوشیمو از digi kala گرفتم بعد از یه مدت مشکل Fast charging رو پیدا کردم کابل پند بار بیرون میارم تا درست شه :|

  44. محمد می‌گوید

    سلام دوست عزیز
    لطفا کمک کنید

    توی گوشی نوت 5 بجای کلید منو ، و باز شدن منو برنامه ها ، پنجره های برنامه هایی که باز هستند ، نمایش داده میشه،
    مشکل اینحا پیش اومده در برنامه rmaps وقتی نیاز به کلید منو توی برنامه دارم ، منو برنامه باز نمیشه و نمی تونم map های جدید رو به برنامه بدم ، لطفا راهنماییم کنید چطور میشه از کید سخت افزاری منو ، همون عملکرد سخت نرم افزاری منو رو داشته باشم

    سپاس فراوان

    1. پوریا می‌گوید

      دوست عزیز شما میتونی از کلید سخت افزاری که واسه بازگشت توی منو و برنامه ها استفاده میشه استفاده کنی با این اختلاف که واسه باز کردن منو باید چند ثانیه لمس کنی و نگه داری، منو باز میشه، موفق باشی…

  45. Ali می‌گوید

    فلش یا کرنل چی هست

  46. هوشمند سازی ساختمان می‌گوید

    سلام
    اقا خیلی ممنون بابت اطلاعات خوب و عالیتون

    1. baran می‌گوید

      سلام
      من تازه not5 خریدم میخواستم بدونم دفعه اول که شارژ می کنم چند ساعت باید بزنم به شارژچون زدم به شارژ 2 ساعت 100% شد و منم از برق کشیدم و چطور شارژ بی سیم رو فعال کنم لطفا از اونهای که زودتر خریدند راهنمایی کنند.

      1. علی ارغوان می‌گوید

        شارژ اولیه عملاً توی باتری های لیتیوم یونی یا لیتیوم پلیمری فعلی لازم نیست و نگران اون نباشید. نوت 5 از شارژ سریع برخوردار هست که توی حدود 90 دقیقه گوشی رو کامل شارژ می کنه. شارژ بی سیم قابلیت غیرفعال کردن نداره و نیازی هم نیست. غیرفعال کردن شارژ سریع هم توی آپدیت اندروید 6 اضافه خواهد شد.

  47. محمد امین می‌گوید

    راستی یادم رفت بگم که پاک کردن پارتیشن کش و Dalvik cache و خلاصه همه ی اطلاعات موقت، حتما بعد از بروزرسانی یا فلش گوشی باید انجام بشه تا گوشی فایل های مورد نیازش رو از اول بسازه. اگه هرگز این کار رو انجام ندادین، ممکنه مشکل از اینجا باشه؛ اگه هم قبلاً انجام دادین نیازی نیست قبل از فلش مجدد اقدام به پاک کردنشون بکنین دوباره.

  48. محمد می‌گوید

    سلام. ممنون از مطلبتون.
    اما ورو خدا کمکم کنید. من نوت اج دارم از موقعی که اندروییدشو آپدیت کردم به 5.0.1 یا حتی به 5.1.1وشی خود به خود خاموش میشه و تا باتریشو در نیارمو و مدت زمان طول نکشه روشن نمیشه.رام های مختلفی هم تصب کردم حل نشد. تورو خدا راه حلی بگین. آ1.آیا با پاک کردن پارتیشن کش مشکل حل میشه؟ 2. آیا با ریبوت کردن گوشی اطلاعات پاک میشه؟؟
    تورو خدا کمکم کنید. مرسی

  49. Amir می‌گوید

    من هنوز شارژ بی سیم رو درک نمیکنم !!!
    شارژ بی سیمی که هنوز باید گوشی رو حتما روی یه داک و یه جای مشخص بذارن
    واقعا چجوری بی سیم هست
    در کل فقط اون سیم رابط برداشته شده ولی هنوزم گوشی گیر هست

  50. محمد امین می‌گوید

    سلام
    من حدود 4 روز هست که Galaxy note 5 دو سیم کارته (SM-N920CD) رو خریدم. این توضیح رو لازم میدونم که بگم حرف D موجود در مدل گوشی من نشون میده همون SM-N920C هست ولی از نوع دو سیم کارته! بزرگترین مشکلم روت کردنش بود، که البته حتی تا بریک شدن (از کار افتادن) گوشی هم رفت، ولی نجات پیدا کردم و الان می‌خوام تجربیاتم رو به عنوان یک کاربر حرفه‌ای (امیدوارم D:) با شما به اشتراک بذارم. متأسفانه یا خوشبختانه بیشتر این مشکلاتی که گفتین صحیح نیست :| با ذکر دلیل توضیح میدم در ادامه:
    1- جا زدن اشتباه قلم: به هیچ عنوان اشتباه جا زده نمیشه و من قلم رو در هر سمتی چرخوندم و داخل گوشی قرار دادم به راحتی داخل رقت و بیرون اومد و هیچ مشکلی هم پیدا نکرده، حتی کوچکترین فشاری برای جا زدن یا در آوردنش نیاز نبود! فکر کنم این مشکل اصلاً مربوط به نوت 5 نمیشه و اشتباه توی اینترنت پخش شده، چون قلم طوری ساخته شده که از هر دو طرف به یک شکل هندسی هست!!!
    2- مشکلات خاموش و روشن شدن ناگهانی: من تا قبل از فلش زدن کرنل (هسته سیستم عامل) گوشی این مشکل رو مشاهده نکرده بودم. در واقع این مشکل برای کسانی پیش میاد که کرنل گوشی رو اشتباهی فلش زدن یا دست به نصب نرم‌اقزارهای ناقص و خراب زدن. این رو بگم که هسته پیش فرض لینوکس روی گوشی به هیچ وجه اجازه نصب نرم‌افزارهایی مثل SuperSU برای روت گوشی رو نمیده. برای این کار باید از هسته‌ای استفاده کرد که این قابلیت رو قفل نکرده باشه. توی اینترنت متأسفانه کرنل SpaceX معرفی شده. این کرنل دارای تغییرات زیادی هست و سعی شده قابلیت‌هایی بهش اضافه بشه، ولی به نظر من بیشتر خراب شده تا اینکه بهتر بشه. این کرنل تنها دلیلی بود که باعث شد نوت 5 دچار خاموش و روشن شدن بشه!!! و اما راهکار من:
    ———————————————————–
    توجه: با این کار گارانتی گوشی شما باطل میشه، از قابلیت samsung pay نمیتونین استفاده کنین و عملاً نباید دیگه knocks رو استفاده کنین. در هیچ حالتی من به خاطر این نوشته ها مسئولیتی تقبل نمیکنم. فلش زدن گوشی فقط باید توسط فردی آشنا یا از گوشی خود گذشته! انجام بشه. خراب شدن یا از کار افتادن گوشی با مسئولیت خودتونه!!!!!!
    ———————————————————–
    اول از همه از همه‌ی مشخصات اصلی گوشی‌تون قبل از فلش زدن به صورت کامل عکس بگیرین (همه صفحات توی About). این کار خیلی لازمه! بعد سعی کنید از پوشه ESF که مربوط به بیسباند گوشی هست کپی بگیرین. توی اینترنت توضیحات زیاده و من بیشتر از این چیزی نمیگم. این کار حتماً حتماً لازم نیست، چون تا الان من بدون هیچ مشکلی با یه بیس باند دیگه دارم کار میکنم، اما خب نسخه اصلی همیشه یه چیز دیگه هست :)
    اول از همه مطابق نسخه گوشی خودتون با دقت خیلی خیلی خیلی زیاد رام رسمی رو از صفحه زیر پیدا و دانلود کنین (رام اشتباه یعنی فاجعه!!!) نکته: من با اینکه گوشی‌ام دو سیم کارته هست و از مدل SM-N920CD اما تا الان دارم از رام SM-N920C استفاده میکنم که تا الان هر چی تست کردم با موفقیت جواب داده و همه قابلیتهای دو سیم کارته بودن گوشی هم بدون هیچ کم و کاستی سر جاش بوده:
    http://samsung-updates.com
    برنامه Odin نسخه 3.10.7 رو برای فلش زدن فایل ها دانلود کنین (نسخه قدیمی تر رو اصلاً و به هیچ وجه دانلود نکنین!!!). لینکش هم اینه:
    http://odindownload.com/downloads/Odin3_v3.10.6.zip
    تا اینجا که همه چیز خیلی طبیعی بود، ولی … حالا باید یه کرنل با دسترسی کامل دانلود کنیم. من کرنل سالم SkyHigh رو به شدت بهتون پیشنهاد میدم. من نسخه 1.9 این کرنل رو دارم استفاده میکنم، شما میتونین نسخه 2.1 اون رو هم اکه به این زودی اومده دانلود کنین (توی 2 روز به نسخه 2.1 رسید)!!! نسخه 2 کرنل رو به خاطر تغییراتش من پیشنهاد نمیکنم. لینکش پایین هست، صفحه توضیحات و پستهای اضافی هم داره که اگه مایل بودین بخونینشون، خالی از لطف نیستن:
    http://forum.xda-developers.com/note5/orig-development/kernel-skyhigh-tw-5-1-1-kernel-t3189109
    البته اگه توی صفحه دانلود کرنل گم شدین، میتونین از لینک پایین فقط به اون پستی که مدنظرم هست برای دانلود کرنل برسین:
    http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=62564377&postcount=2
    متاسفانه فایل کرنل به صورت zip هست، ولی Odin به صورت zip قبول نمیکنه! پس باید ابتدا اون فایل img رو از فایل zip بیارین بیرون بعد با ابزار زیر اون رو به فایل tar.md5 تبدیل کنین. این هم از لینکش:
    http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2446269
    برای اینکه گوشی توسط Odin شناسایی بشه، باید درایور سامسونگ روی کامپیوتر نصب باشه. لینک ها رو پایین میذارم (لینک بالایی مربوط به صفحه و لینک پایینی مستقیم هست تا خیلی اذست نشین):
    http://www.usb-drivers.org/samsung-android-usb-device-driver.html
    http://www.usb-drivers.org/SAMSUNG_USB_Driver_for_Mobile_Phones-a.zip
    نکته: من از ویندوز 10 نسخه 64 بیتی استفاده میکنم. موقع احرای فایل نصب درایور، همون ابتدا، پیامی اومد که میگفت که فایل شما نصب شد یا میخواین در حالت Compatibility اون رو اجرا کنین دوباره؟! من زدم تا روی حالت Compatibility بره و بعد دیدم که مراحل نصب نشون داده شدن :)
    کسانی که بخوان از ریکاوری TWRP هم استفاده کنن میتونن نسخه مناسب اون رو برای دستگاهشون از لینک زیر دانلود کنن:
    https://twrp.me/Devices
    نکته: ریکاوری TWRP که دانلود میکنین باید نسخه 2.8.7.0 یا بالاتر باشه!
    الان شما همه فایلهای مورد نظرتون رو در اختیار دارین. به ترتیب زیر نصب کنین و فلش بزنین:
    الف) درایورهای سامسونگ رو نصب کنین.
    ب) Odin رو از حالت فشرده خارج کرده و اجرا کنین.
    ج) اول از همه حالت Developer options رو فعال کنین و برید OEM Unlock رو روشن کنین تا قابلیت محافظت امنیتی گوشی از کار بیفته! بعد گوشی رو به حالت دانلود ببرین (با ترکیب دکمه های خاموش و روشن، Home و Volume down و بعد هم تأیید عملیات با زدن Volume up)
    د) فایل رام رو که به صورت zip دانلود کرده بودین extract کنین تا به یه فایل tar.md5 حدود 3 و خورده ای گیگابایتی برسین. اون رو بدین به قسمت PA برنامه Odin و استارت فلش رو بزنین. بعد از بالا اومدن گوشی حتماً برید توی تنظیمات و ریست کامل بزنین گوشی رو.
    ه) همه اطلاعات گوشی و پارتیشن کش و دیتا و تنظیمات و Dalvik کش و خلاصه همه چی رو پاک کنین! (البته نه که برید برنامه ها رو uninstall کنین هاااا !) توی اینترنت توضیحات زیاده. هیچ اثری از هیچی نذارین! هر چی بیشتر پاک کنین از گوشی بهتر تره :)
    و) حالا کرنل رو فلش بزنین با Odin
    ز) گوشی رو یک بار خاموش و روشن کنین و اگه مایل بودین تا ریکاوری TWRP رو فلش بزنین الان وقتشه. با دقت مثل فلش زدن کرنل عمل کنین.
    ح) حالا به راحتی SuperSU رو میتونین نصب کنین.
    تبریک میگم، حالا میتونین جشن بگیرین، هورااااا :)
    نکته خیلی خیلی خیلی مهم 0) قبل از فلش زدن گوشی باتری شما نباید زیر 70 درصد باشه. اگه تا آخر پر باشه که دیگه چه بهتر.
    نکته خیلی خیلی خیلی مهم 1) هر وقت دیدین گوشی تون قفل کرده و نیاز به خاموش و روشن کردنش دارین، مخصوصا وقتی وارد حالت دانلودینگ میشین و نمیتونین بدون فلش زدن خارج بشین، از ترکیب دکمه های Volume down و Power و Home به مدت چند ثانیه استفاده کنین. این کار باعث میشه تلفن در هر حالتی که باشه!، ریستارت بشه و از شرایطی که توی اون قرار گرفتین بتونین خارج بشین :)
    نکته خیلی خیلی خیلی مهم 2: هرگز قابلیت OEM Unlock رو غیرفعال نکنین. اگه غیرفعالش کنین، چون به خاطر اینکه فایل هایی که فلش زدیم همگی فایل اصلی گوشی نیستن (مخصوصاً کرنل و ریکاوری) گوشی وقتی خاموش بشه به خاطر مسائل امنیتی دیگه بالا نمیاد و خاموش میشه دوباره!!! و مجدداً مجبور میشین همه مراحل رو از اول (یعنی از الف) تکرار کنین :))
    نکته خیلی خیلی خیلی مهم 3) اگه به هر دلیلی شارژ گوشی تون تموم شد، ابتدا گوشی رو با شارژر اصلی خودش بذارین توی شارژ و به حالت دانلودینگ ببرین. بعد از نیم ساعت توی شارژ بودن و توی حالت دانلودینگ تقریباً به اندازی 10 تا 15 درصد شارژ میشه که اگه سریع بجنبین و به کامپیوتر وصلش کنین و رام اصلی اش رو روی اون فلش بزنین، به راحتی میاد بالا و میتونین در حالت طبیعی گوشی رو تا آخر شارژ کنین :)
    امیدوارم در حد خودم تونسته باشم کمکی کرده باشم. ببخشید که این مطالب رو پراکنده نوشتم، چون اولین بار هست همچین مطلبی رو توی یه وقت کم تایپ میکنم. تازه از سر کار اومدم، کمی هم سر درد دارم. سعی کردم چیزی از قلم جا نیفته، به هر حال به بزرگی خودتون ببخشید. مطالبی رو نوشتم که بعضی هاش رو مطمئنم حتی تعمیرکارهای موبایل هم نمیدونستن!
    3- مشکلات مرتبط با شارژ بی سیم: متأسفانه من این گوشی رو با هزار زحمت خریدم. پولش رو نداشتم، چه برسه به شارژر بی سیم! اما مطمئنم این مشکلات هم مثل توضیحاتی که بالا دادم، به خاطر نصب برنامه های مشکل دار بوده یا حتماً اشتباهی رخ داده که اشتباهاً به همچین نتیجه ای رسیدن، و گر نه از شرکتی مثل سامسونگ بعیده که گوشی تست نشده بده بیرون! قطعاً چندین و چند نفر این گوشی رو برای حالت شارژ بیسیم تست کردن. پس با خیال راحت از این به ظاهر مشکل، میگذرم :)
    4- درخواست اطلاعات حساب مالک پس از بازگشت به تنظیمات کارخانه: متأسفانه این مورد هم برای من رخ نداده، ولی ظاهراً به نظر مشکل نمیاد و فقط یک اقدام امنیتی هست که در هر صورت خود صاحب گوشی به محض خرید گوشی دست دوم باید این قابلیت رو ریست کنه! پس این هم مشکلی نیست :)
    5- مشکلات مرتبط با قابلیت‌های ارتباطی: تا الان من با دستگاه های بلوتوث دار و وای فای دار زیادی مرتبط شدم و هیچ مشکلی، تأکید میکنم بدون حتی کوچکترین مشکلی یا خطایی، با کرنل SkyHigh در حال کار کردن هستم.
    ————————————————-
    این موارد فقط نظر من و جواب من برای سئوالاتی هست که توی اینترنت اون ها رو دیدم و بی جواب موندن! انتشار این مطالب در هر سایتی یا فرومی آزاد هست، فقط با این شرط که من هیچ مسئولیتی در قبال استفاده نادرست از این اطلاعات تقبل نمیکنم!!! اگه بازنشر کنندگان این مطالب بتونن اون رو بهتر و کامل تر کنن خیلی بیشتر خوشحال میشم.
    موفق و پیروز باشید.

    1. مهرداد می‌گوید

      دمت گرم داداش به خاطر تمام اطلاعاتت گوشیتم مبارکت باشه

      1. samad می‌گوید

        سلام محمد امین عزیز گوشی من هم دوسیمه ولی زدهn920c درصورتی که باید مینوشت n920cd باید چیکار کنم که درست شه درضمن سرعت اینترنت گوشیم خیلی کمه فیلتر شکنو روشن میکنم کارنمیکنه یموقع وایفایش قاتی میکنه میشه منو راهنمایی کنی رام گوشیمو عوض کنم درست بشه یااینکه خودت برام انجام بدی ممنون میشم.