نسخه جدید Fallout Shelter با اضافه‌شدن قابلیت ذخیره بازی در فضای ابری، شخصیت جدید و قابلیت‌های تازه عرضه شد

در صورتی که شما از جمله مشتاقان بازی Fallout Shelter هستید که زمان زیادی را به چیدمان فضای داخل سرپناه موجود در بازی و اتاق‌های مخصوص اختصاص داده‌اید مطمئنا دوست ندارید با فرمت شدن گوشی و یا نصب بازی بر روی دستگاهی جدید این تغییرات را از دست بدهید.

0

خبر خوب برای این دسته از کاربران آن است که بتزدا به‌روزرسانی جدیدی را برای این بازی آماده کرده که قابلیتی با عنوان Cloud Save  از ویژگی‌های جدید آن است. همان‌طور که از عنوان این قابلیت مشخص است امکان ذخیره فرایند و جزئیات بازی بر روی فضای ابری از این طریق ممکن خواهد شد. با بهره‌گیری از این قابلیت، در صورتی که این بازی را بر روی دستگاه جدید نصب کنید می‌توانید ادامه بازی را از همان قسمتی که شروع کرده بودید ادامه دهید. این در حالی است که یک شخصیت جدید نیز به بازی اضافه شده است که پیش از این در Fallout 4 شاهد آن بودیم.

علاوه بر این، به‌روزرسانی جدید از ویژگی Survival Mode  و البته پشتیبانی از زبان روسی بهره‌مند شده و البته مشکلات نرم‌افزاری مختلفی نیز برطرف شده‌اند. هنوز از تغییرات محیط بازی اطلاعات کاملی در دسترس نیست اما این احتمال وجود دارد که شاهد شرایط مصیبت‌بار جدیدی همانند حمله حشرات موذی در نسخه فعلی باشیم. این به‌روزرسانی در حال حاضر از طریق اپ‌استور آیتونز و گوگل‌پلی قابل دریافت است.

Ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

بدون دیدگاه
  1. Tokyoto می‌گوید

    چطور باید ذخیره کنیم بازی رو؟