مایکروسافت لپ‌تاپ قدیمی کاربران را در طرح تعویض خود 200 دلار می‌خرد و اگر مک‌بوک باشد 300 دلار!

مایکروسافت به منظور دست‌یابی به هدف عرضه بیش از یک میلیارد دستگاه مبتنی بر ویندوز 10 جدید طی دو سال آینده، به تازگی کمپینی را راه‌اندازی کرده که  لپ‌تاپ قدیمی کاربران را با قیمت 200 دلار از آن‌ها می‌خرد و در عوض طرح‌های مقرون‌به‌صرفه‌ای را جهت خرید پی‌سی یا لپ‌تاپ‌های جدید در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

0

ردموندی ها به تازگی در اقدامی قابل تأمل کمپینی مخصوص کاربران کشورهای برزیل، بریتانیا، ایالات‌متحده امریکا، کانادا، تایوان، هند، آلمان و فرانسه را راه‌اندازی کرده‌اند که در آن در ازای تحویل هر لپ‌تاپ یا آل_این_وان قدیمی مبلغ 200 دلار و هر مک‌بوک 300 دلار به کاربران پرداخت خواهد کرد.

این نکته را بایستی به یاد داشته باشید که دستگاه‌های قابل فروش در این طرح حتماً بایستی کمتر از شش سال عمر داشته باشند، بعلاوه صفحه‌نمایش آن‌ها نیز می‌بایست بزرگ‌تر از 11.6 اینچ باشد. البته قضیه به همین جا ختم نمی‌شود به طوری که ردموندی ها به کاربرانی که در این طرح شرکت کرده‌اند تخفیفت قابل توجهی نیز به منظور خرید از فروشگاه‌های فیزیکی این شرکت ارائه می‌کنند.

مایکروسافت طی سال‌های گذشته نیز اقداماتی این چنینی انجام داده است، به طوری که اگر به خاطر داشته باشید این شرکت سال گذشته در ازای تحویل هر آی‌پد و خرید یک سرفیس 200 دلار و در ازای تحویل هر PS3 و خرید یک دستگاه ایکس‌باکس‌وان مبلغ 100 دلار به کاربران پرداخت می‌کرد.

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.