«امید کردستانی» به عنوان رئیس هیات مدیره توئیتر منصوب شد

امید کردستانی پیش از این در گوگل یکی از سمت‌های کلیدی این شرکت را بر عهده داشت اما از این به بعد این مدیر ارشد را در مقام رئیس اجرایی هیات مدیره توئیتر خواهیم دید.

0

جک دُورسی موسس و مدیر عامل جدید توئیتر در پیغام توئیت خود اعلام کرد امید مدیری لایق و کارآمد است که مستقیما به من در هدایت شرکت و استخدام نیروهای تازه نفس کمک خواهد کرد. این اخبار دقیقاً‌ یک روز بعد از انتشار خبری مبنی بر کاهش ۸ درصدی کارمندان توئیتر منتشر شد.

امید کردستانی حدود ۱۶ سال پیش به واحد فروش و توسعه گوگل پیوست، جالب است بدانید که بر اساس اطلاعاتی که درصفحه لینکداین وی منتشر شده در آن زمان امید یازدهمین کارمند گوگل بوده است. امید فرد فعالی بوده و تجربه کار در شرکت‌های موفق را داشته است، وی پیش از حضور در گوگل نیز  چهار سال از عمر خود را در نت‌اسکیپ مشغول به خدمت بوده است.

کردستانی در سال ۱۳۸۸ گوگل را به مقصد اسپاتیفای و وودافون ترک کرد اما سال گذشته مجدد به گوگل بازگشت. حدود دو ماه پیش نیز وی به سمت مشاور ارشد در یکی از واحدهای تازه تاسیس گوگل منصوب شد.

امید کردستانی امروز در پیغام توئیتری از حضور و همکاری‌اش با کارمندان توئیتر ابراز خوشحالی کرد. وی تاکید کرد حضور در شرکتی که موقعیت خوبی دارد و تاثیر زیادی در امور جهانی ایجاد کرده است را غنمیت می‌شمارد. به این ترتیب باید ببینیم این مدیر موفق چه طرح‌هایی برای پیشرفت توئیتر در چنته خواهد داشت.

pcworld.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.