با گوشی Galaxy A8؛ باریک‌ترین گلکسی سامسونگ بیشتر آشنا شوید!

گوشی هوشمند Galaxy A8، باریک‌ترین مدل از سری Galaxy است. این گوشی دارای یک بدنه تمام فلزی است که تنها 5.9 میلی‌متر ضخامت دارد. فاصله صفحه نمایش با انتهای بدنه (Bezel) نیز تنها 2.5 میلی‌متر است که این فاصله بسیار کم باعث می‌شود کاربر بزرگ‌ترین صفحه‌نمایش ممکن را در اختیار داشته باشد.

0

دوربین‌های گوشی هوشمند Galaxy A8، شامل یک دوربین 16 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو آن است که هر دو آن‌ها دارای f1.9 هستند و به کاربر این امکان را می‌دهد تا حتی در فضاهای بسیار تاریک و کم نور نیز، تصاویری دقیق و شفاف ثبت کند

به کمک قابلیت HDR، این دوربین‌ها سایه‌ها را از عکس حذف می‌کنند تا تصویری مطلوب و باکیفیت بالا به دست آید. همچنین کاربر می‌تواند در هر صفحه‌ای که هست، تنها با دو بار فشردن دکمه Home دستگاه، دوربین گوشی را فعال کند تا هیچ تصویر و لحظه‌ای را برای ثبت کردن از دست ندهد. این زمان برای مواقعی که صفحه‌نمایش روشن است تنها 0.9 ثانیه طول می‌کشد.

Samsung-Galaxy-A8-Gold

دوربین پشت گوشی A8 مجهز به سیستم تشخیص چهره است. این سیستم با تشخیص حضور چهره‌ها در قاب عکس، این امکان را به کاربر می‌دهد تا با دوربین 16 مگاپیکسلی باکیفیت آن نیز عکس سلفی بگیرد.

این گوشی 151 گرمی، مجهز به پردازشگر هشت هسته‌ای با چهار هسته 1.8 و چهار هسته 1.3 گیگاهرتزی، دو گیگا بایت رم، حافظه داخلی 32 گیگابایتی است قابل ارتقا تا 128 گیگابایت به‌وسیله درگاه حافظه خارجی، یک باتری با ظرفیت 3050 میلی‌آمپر با عمر شارژ تا 20 ساعت و حسگر اثرانگشت است.

گوشی A8 مجهز به سیستم مدیریت هوشمند (Smart Manage) است که وضعیت دستگاه را کنترل و بهینه‌سازی می‌کند. این سیستم وضعیت باتری، حافظه، رم و … را پایش می‌کند و برای مدیریت بهتر آن‌ها، به کاربر پیشنهادهای لازم را می‌دهد. همچنین در صورت وجود هرگونه بدافزار در گوشی، آن را به سرعت شناسایی می‌کند و به کاربر هشدار می‌دهد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.