گزارش فارنت از مراسم معرفی گوشی هوشمند Mate S‌ هواوی در ایران

شب گذشته در مراسمی با حضور مدیران ارشد شرکت هواوی، نمایندگان فروش و اصحاب رسانه، این شرکت گوشی هوشمند Mate S و همچنین دو تبلت جدید MediaPad M2 و Mediapad X2 را به بازار ایران معرفی کرد.

3

Huawei-Mate-S-in-Iran

در ابتدای این مراسم اندرو لن مدیرعامل دفتر هواوی در ایران به ارائه گزارش در خصوص کسب و کار جهانی شرکت هواوی و وضعیت ان در ایران و منطقه پرداخت. وی تاکید کرد که هواوی در سال گذشته (میلادی)‌ برند شماره 94 در جهان بوده که در سال 2015 به رتبه 88 رسیده است و هواوی در سال 2015 توانسته 75 میلیون دستگاه از محصولات خود را به بازار عرضه کند که نشانگر 95 درصد رشد نسبت به سال 2014 است.

وی همچنین در ادامه به بیان برنامه‌های هواوی در ایران پرداخت و تایکد کرد که با برنامه‌ریزی های انجام گرفته ما می‌خواهیم در 5 سال آینده برند اول بازار ایران و بهترین و محبوبترین برند بازار موبایل ایران باشیم و البته سرویس بسیار بهتری را به مشتریان خود عرضه کنیم.

مدیرعامل دفتر هواوی از راه‌اندازی سرویس ابری فارسی یا همان پرشین کلاد در ایران خبر داد. وی همچنین تاکید کرد که هواوی با توجه به دسته‌بندی جمعیتی در ایران و جوانگرایی جمعیت ایران، به طور خاص بر روی سریHonor در بازار ایران برنامه‌ریزی خواهد کرد.

Huawei-Mate-S-in-Iran-01

پس از سخنان اندرو لن، نوبت به رضا آقائی‌نیا مدیر بخش موبایل هواوی در ایران رسید تا به معرفی گوشی هوشمند Mate S‌ هواوی و دیگر محصولات جدید این شرکت بپردازد.

Mate-S-in-Iran

وی در ابتدا همانطور که انتظار می‌رفت سراغ Mate S‌رفت و با بیان تاریخچه کوتاهی از سری Mate، به بیان ویژگی‌های آخرین پرچمدار این شرکت پرداخت.

Huawei-Mate-S-in-Iran-02

رضا آقائی‌نیا ویژگی‌های Mate S‌ را در چهار دسته طراحی کاملا متفاوت، لمس قدرتمند، زندگی هوشمند و دوربین قدرتمندتر توصیف کرد. وی اعلام کرد که ما در Mate S‌ شاهد یک طراحی کاملا متفاوت هستیم که می‌توان به کاهش نسبت اندازه صفحه نمایش به بدنه و حاشیه کمتر صفحه نمایش«‌ضخامت 2.65 میلی‌متری دستگاه و استفاده از فلز یکپارچه و آلومینیوم خالص در بدنه دستگاه اشاره کرد.

Huawei-Mate-S-in-Iran-03

مدیر بخش موبایل هواوی در ایران در ادامه سراغ بخش لمس دستگاه رفت که شعار اصلی گوشی mate S‌را نیز شامل می‌شود که لمس کردن قدرتمندترین چیز است.

Mate-S-Huawei-in-Iran

بر اساس اعلام هواوی در Mate S از سنسور اثر انگشت جدیدی بهره برده شده که باعث افزایش 100 درصدی سرعت شناسایی اثر انگشت و افزایش 100 درصدی حساسیت آن شده است.

Huawei-Mate-S-in-Iran-04

رضا آقائی‌نیا در ادامه سراغ دوربین Mate S‌ رفت که از دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی تشکیل شده و از جمله مشخصات آن می‌توان به استفاده از فناوری 4 رنگ RGBW، بهره‌مندری از حالت تنظیمات دستی و کاملا حرفه‌ای، استفاده از پوشش ضدخش لنز دوربین اصلی، قابلیت لرزشگیر 1.2 درجه‌ای OIS ‌و همچنین قابلیت عکسبرداری سیاه و سفید اشاره کرد.

Huawei-Mate-S-in-Iran-05

وی در ادامه سراغ سایر ویژگی‌های این دستگاه رفت که از جمله آنها استفاده از سه میکروفون در این گوشی است که می‌توانید نحوه ضبط کردن صدا و جهت ضبط صدا را به سلیقه خودتان تغییر دهید. صفحه نمایش گوشی از لایه ضدرطوبت نانوکوتینگ بهره می‌برد که صفحه نمایش را در برابر رطوبت‌های احتمالی ایمن نگه می‌دارد.

Huawei-Mate-S-in-Iran-06

گوشی هوشمند Mate S‌ هواوی به صورت دوسیم‌کارت و در دو نسخه به بازار ایارن عرضه خواهد شد که نسخه اول بدون قابلیت فورس‌تاچ و نسخه دوم تنها در ظرفیت 128 گیگابایت اما به همراه قابلیت فورس‌تاچ عرضه خواهد شد.

Huawei-Mate-S-in-Iran-07

رضا آقائی‌نیا در ادامه سراغ معرفی ساعت هوشمند Huawei Watch رفت که بنابر اعلام وی تا دو ماه دیگر در بازار ایران عرضه خواهد شد. وی در توصیف طراحی این ساعت اعلام کرد که این ساعت از سه بخش اصلی تشکیل شده که هر سه بخش به طور مجزا ساخته شده و سپس در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند و ساعت هواوی را تشکیل می‌دهند. در این ساعت می‌توانید از بیش از 40 نوع صفحه مختلف طراحی شده برای آن استفاده کنید.

Huawei-Mate-S-in-Iran-08

مدیر بخش موبایل هواوی در ایران افزود: ساعت هوشمند هواوی از اپلیکیشن‌های تندرستی مختلفی برای زیرنظر گرفتن و ثبت کردن ضربان قلب، وضعیت خواب و آنالیز وضعیت سلامتی بهره می‌برد که به کمک سنسور تعبیه شده در پشت ساعت صورت می‌گیرد.

Huawei-Mate-S-in-Iran-09

رضا آقائی‌نیا سپس سراغ دیگر محصولات جدید هواوی رفت که شامل دو تبلت مدیاپد X2‌ و مدیاپد M2 و گوشی Huawei G8 می‌شد. بنابر اعلام او نسل قبلی این تبلت‌ها پس از کشور چین بالاترین آمار فروش را در ایران تجربه کرده است. وی تبلت مدیاپد M2‌ را ویژه دوستداران موسیقی داسنت که به طور اختصاصی برای گوش دادن به موسیقی و پخش یک صدای لذت‌بخش و حرفه‌ای طراحی شده است.

Huawei-Mate-S-in-Iran-10

وی همچنین تبلت مدیاپد X2‌ را نسبت به نسل قبلی آن، برخوردار از پردازنده بهتر 64 بیتی هشت هسته‌ای، سرعت بهتر، پردازنده گرافیکی، دو سیم‌کارته و با پشتیبانی از شبکه Lte‌توصیف کرد.

در انتهای این مراسم شرکت هواوی از اعضای تیم فوتسال بانوان که به تازگی به مقام قهرمانی آسیا دست یافته بودند تقدیر کرد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. محمد می‌گوید

    اشغاله

    1. کریمی می‌گوید

      این گوشیو شما داری که میگی آشغاله????

  2. ali mosavi می‌گوید

    سلام.بنده‌طرفدار‌این‌شرکت‌چینی‌هستم‌چون‌هرسال‌گوشی‌جدید‌هوواوی‌میخرم‌وان‌راباگوشی‌اپل‌سیکس‌وسامسونگ‌‌،بچه‌ها‌مقایسه‌میکنم.گوشی‌من‌هواوی‌فور‌سی‌هست،راضیم.چون‌ازلحاظ‌دوربین‌‌با‌اپل‌سیکس‌پلاس‌برابری‌میکنه…البته‌این‌شرکت‌‌این‌راه‌‌‌تولید‌باکیفیت..وارزان‌ راادامه‌بده‌خوبه.،!!!!