دوربین عکاسی EOS M10 رونمایی شد؛ جمع‌وجورترین دوربین عکاسی بدون آینه Canon

تنها پس از گذشت چندین هفته از عرضه اولین دوربین بدون آینه باکیفیت کنون مدل EOS M3 به بازار، این شرکت حالا نسخه کوچک‌تر و البته ارزان‌قیمت‌تر خود را در قالب مدل EOS M10 معرفی کرده است.

0

این در حالی است که این دوربین بدون هیچ‌گونه معرفی و حتی اعلام قیمت در فروشگاه آنلاین کنون قرارگرفته اما آن‌گونه که از شواهد پیداست این مدل، در واقع نسخه کوچک‌تر M3 است. این دوربین از بدنه سبک‌تر بهره‌مند شده و به جای بهره‌مندی از سنسور 24.2 مگاپیکسلی از سنسور 18 مگاپیکسلی در آن استفاده شده است.

با این اوصاف تفاوت خاص دیگری با مدل یادشده ندارد. این دوربین از همان سیستم فوکوس خودکار 49 نقطه‌ای، میزان ISO بیشینه 25600، صفحه‌نمایش لمسی 3 اینچی با 1.04 میلیون نقطه و البته فیلم‌برداری تمام اچ‌دی 30 فریم برثانیه بهره‌مند شده است.Canon-PowerShot_G5

بسته به قیمت عرضه این محصول، مدل یاد شده می‌تواند مورد توجه عکاسانی که به دنبال یک دوربین کوچک هستند اما از سوی دیگر تصمیم ندارند 680 دلار برای خرید EOS M3 هزینه کنند قراربگیرد. با این اوصاف عدم بهره‌گیری از قابلیت EVF و ظاهر نه‌چندان زیبا ممکن است به عنوان نقاط ضعف این محصول در خرید مشتریان مدنظر قرارگیرند. هنوز هیچ خبری در خصوص زمان عرضه این محصول منتشر نشده اما ‌آن‌طور که از شواهد پیداست شاهد حضور این محصول در رنگ‌های سفید و خاکستری در بازار خواهیم بود.

کنون همچنین یک دوربین کامپکت زیبا با رزولوشن 202. مگاپیکسلی را نیز معرفی کرده است. PowerShot G5 X با توجه به بهره‌گیری از سنسور 1 اینچی و لنزهای 100-24 میلی‌متری زوم، دیافراگم f/1.8، EVF 2.36 میلیون نقطه و پردازشگر تصویر DIGIC و تجهیزات جانبی موجود می‌تواند باعث جلب نظر بیشتر خریداران در مقایسه با مدل‌هایی مانند سونی RX100 Mark IV یا گزینه‌های مشابه شود. این دوربین جدید با قیمت 799 دلار به بازار عرضه خواهد شد. لازم به ذکر است که دوربین‌های یادشده پس از مدت کوتاهی که بر روی وب‌سایت کنون قرارگرفتند از لیست محصولات قابل فروش حذف شدند.

engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.