دل تایید کرد؛ بزرگ‌ترین قرارداد تاریخ تکنولوژی برای خرید 67 میلیارددلاری EMC

شرکت Dell در تازه‌ترین اقدام، قابل‌توجه‌ترین قرارداد و خرید در طول تاریخ تکنولوژی را با پرداخت 67 میلیارد دلار برای به خدمت گرفتن شرکت EMC یکی از بزرگ‌ترین نام‌ها در مدیریت داده‌ها به ثبت رساند.

3

اضافه کردن EMC به زیرمجموعه Dell مطمئنا می‌تواند برای این شرکت که قصد دارد به تقویت بخش محاسبات و پردازش اطلاعات خود با بهره‌گیری از تخصص ارزشمند این شرکت در سرویس‌هایی مانند مدیریت ابری، پشتیبان‌گیری، بازگردانی اطلاعات، آرشیو و بیش از پیش مجازی کردن بپردازد مزیتی بزرگ به حساب می‌آید.

EMC از سهم و ارزش بالایی در مدیریت داده‌ها در سطح جهانی بهره می‌برد و شرکت‌های مختلف در سراسر جهان نیز به عنوان بازوهای ارائه سرویس‌هایی مانند رمزگذاری، تحلیل و انتقال داده‌های میان پلتفرم‌های متنوع در خدمت آن قرارگرفته‌اند.

مایکل دل در این خصوص می‌گوید:

ترکیب Dell و EMC راه‌حلی جامع و قدرتمند ایجاد خواهد کرد که می‌تواند برای مشتریان ما تکنولوژی سطح بالای بازار را به ارمغان بیاورد. شرکت جدید ما به سمت رشد، پیشرفت بیشتر و رسیدن به مرحله جدید آی‌تی شامل تبادل اطلاعات، دیتاسنتر‌های نرم‌افزاری، فضای ابری هیبریدی و امنیت بالاتر خواهد رفت.

در این قرارداد قید شده که VMWare شرکتی که در زمینه نرم‌افزارهای مجازی سازی و مدیریت داده‌های ابری متخصص است زیرمجموعه دل نخواهد بود و به‌طور مستقل به فعالیت خود ادامه خواهد داد. VMWare شرکتی است که از آن به عنوان اولین کمپانی که با فعالیت خود توانسته معماری x86 را مجازی‌سازده کند یاد می‌شود.

به‌منظور تامین سرمایه لازم برای انجام این خرید، شرکت Dell به شرکای MSD (شرکت سرمایه‌گذاری مایکل دل) و شرکت سرمایه‌گذاری تکنولوژی Silver Lake متکی است.

tweaktown

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. vahid می‌گوید

    سلام خسته نباشید لطفا تیتر خبر رو درست کنید میلیارد دلاری باید باشه

    1. حسن کریمی می‌گوید

      ممنون تصحیح شد

    2. محسن صحافی می‌گوید

      بله.. درست می‌فرمائید. سپاس