گزارش فارنت از مراسم معرفی گوشی هوشمند Vibe Shot لنوو در ایران

بعدازظهر روز دوشنبه در مراسمی با حضور مدیران ارشد شرکت سازگار و اصحاب رسانه، شرکت سازگار گوشی هوشمند Vibe Shot لنوو را به بازار معرفی کرد.

0

در این مراسم که در مجتمع تجاری کوروش برگزار شد، سایر گوشی‌های هوشمند شرکت لنوو نیز در معرض نمایش قرار گرفته بود که هم‌اکنون در بازار ایران عرضه شده‌اند.

Lenovo-Vibe-Shot-in-Iran-02

در ایتدای این مراسم کوروش دولو قائم‌مقام مدیرعامل شرکت سازگار ارقام ضمن خوشامدگویی به حاضرین به تشریح سیاست‌های شرکت سازگار در بازار پرداخت.

Lenovo-Vibe-Shot-in-Iran-07

وی با تاکید بر اینکه ما در شرکت سازگار دو هدف را دنبال می‌کنیم، خاطرنشان کرد که در هدف اول ما به دنبال نوآوری در محصولات هستیم که بر اساس آن محصولات جدید دنیا را عرضه می‌کنیم و هدف دوم ما چیزی جز عرضه خدمات پس از فروش خوب و مناسب به مشتریان نیست.

Lenovo-Vibe-Shot-in-Iran-08

کوروش دولو در ادامه تاکید کرد: ما در راستای این اهداف، موبایل‌های لنوو را به بازار ایران عرضه کرده‌ایم که یکی از بهترین‌های بازار جهانی به حساب می‌آیند و سهم بازار خوبی را به خود اختصاص داده‌اند. ما برنامه جامعی باری فروش و خدمات پس از فروش این محصولات داریم.

Lenovo-Vibe-Shot-in-Iran-10

در ادامه این مراسم، اصلاحی مدیر محصول سازگار در ابتدا به ارائه گزارشی از بازار ایران بر اساساً آمارهای معتبر منتشر شده جهانی پرداخت. وی سپس با اشاره به آمار فروش لنوو در سراسر جهان، تاکید کرد که بتابر آمار اعلام شده از سوی این شرکت، لنوو در هر ثانیه 4 محصول از محصولات خود را می‌فروشد.

Lenovo-Vibe-Shot-in-Iran-12

وی در ادامه سراغ محصولات عرضه شدن از محصولات موبایل لنوو توسط شرکت سازگار رفت و اعلام کرد که گوشی‌های هوشمند لنوو عرضه شده توسط سازگار در 4 سری Vibe، P، A و S دسته‌بندی می‌شوند که در اولین سری از این محصولات شرکت سازگار چهار گوشی هوشمند Vibe Shot، S90، A7000 و P70 را با گارانتی خود به بازار ایران عرضه کرده است.

Lenovo-Vibe-Shot-in-Iran-06

بنابر اعلام وی گوشی‌های سری VIBE پرچمداران این شرکت محسوب می‌شوند، گوشی‌های سری P که مخفف power می‌باشد، گوشی‌های پرقدرت با باتری‌های فوق قوی هستند، گوشی‌های سری S که سری Style هستند طراحی مدرن داشته و در دسته گوشی‌های باریک و سبک قرار گرفته‌اند و در آخر گوشی‌های سری A که با قیمت بسیار مناسب امکانات کافی را ارائه می‌کنند.

وی همچنین مزیت گارانتی سازگار برای این محصولات و سایر محصولات عرضه شده با گارانتی سازگار را عرضه آنتی‌ویروس یکساله رایگان بیت‌دیفندر، قرعه‌کشی هفتگی و ماهیانه میان مشتریان سازگار و اطلاع‌رسانی از سایر محصولات عرضه شده توسط سازگار به بازار دانست.

پس از آن نوبت به مقدم مدیر بخش تحقیق و توسعه سازگار رسید تا به معرفی بیشتر محصول Vibe Shot لنوو بپردازد. وی در سخنان خود تاکید کرد که لنوو این محصول را با عنوان یک Camera-Phone معرفی می‌کند که این نشان از قابلیت‌های ویژه دوربین این گوشی هوشمند دارد.

Lenovo-Vibe-Shot-in-Iran-13

مقدم در معرفی مشخصات این محصول، پردازنده 8 هسته‌ای 64 بیتی اسنپ‌دراگون 615، صفحه نمایش 5 اینچی فول‌اچ‌دی با تراکم پیکسلی 440 پیکسل در هر اینچ، سه گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی، باتری 2900 میلی‌آمپرساعتی و پشتیبانی از دو سیم‌کارت همزمان را از جمله این مشخصات برشمرد.

Lenovo-Vibe-Shot-in-Iran-04

مدیر تحقیق و توسعه سازگار در ادامه ضخامت 7.6 میلیمتری و وزن 145 گرمی آن را از جمله مشخصه‌های طراحی آن برشمرد که سطح هر دو طرف آن در برابر هر گونه لکه و اثر انگشت مقاوم است.

Lenovo-Vibe-Shot-in-Iran-03

مقدم سپس سراغ بخش اصلی این محصول یعنی دوربین آن رفت که برخورداری از دکمه شاتر اختصاصی، فوکوس سریع و خودکار مادون قرمز و برخورداری از دو حالت خودکار و حرفه‌ای با استفاده از دکمه فیزیکی اختصاصی بر روی بدنه را از جمله آنها دانست. بنابر اعلام وی، دوربین VibeShot از یک سنسور 16 مگاپیکسلی Light BSI به همراه قابلیت لرزشگیرOIS و فلشTricolor برخوردار است.

Lenovo-Vibe-Shot-in-Iran-05
مقدم همچنین قابلیت‌های نرم‌افزاری اختصاصی این محصول را شامل برخورداری از نرم‌افزارهای اختصاصی همچون Shareit و Cloneit دانست که برای به اشتراک‌گذاری محتوا و همچنین انتقال محتوا به سایر گوشی‌های لنوو استفاده می‌شود، برشمرد. اندروید مارکت اختصاصی لنوو شامل برنامه‌های رایگان فراوان از دیگر امکانات نرم‌افزاری بود که مقدم به آن اشاره کرد.

Lenovo-Vibe-Shot-in-Iran-11
در ادامه این مراسم، هوشمند مدیر شرکت گارانتی امتداد سازگار به معرفی سرویس‌های این شرکت پرداخت. بنابر اعلام هوشمند، شرکت امتداد سازگار به عنوان بزرگترین مرکز خدمات پس از فروش حوزه آی‌تی در ایران شناخته می‌شود که دارای 7 مرکز خدمات پس از فروش در کشور بوده و هم‌اکنون در حال راه‌اندازی 25 مرکز پذیرش کالا در کشور است و گارانتی بیش از 5 برند معتبر دنیا را انجام می‌دهد.

گوشی هوشمند Vibe Shot‌ لنوو با قیمتی کمتر از یک میلیون و سیصد هزار تومان در بازار ایران عرضه خواهد شد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.