رونمایی از OPPO R7s در بیست و ششم مهرماه با باتری و صفحه‌نمایش بزرگ‌تر!

شرکت OPPO سخت در تلاش است تا جایگاه خود را در بازار تکنولوژی بهبود بخشد و آخرین دستگاه معرفی این شرکت هم گواه همین موضوع است. OPPO R7، R7 Plus، R7 Lite و Mirror 5 همگی گزینه‌های خوبی برای انتخاب هستند؛ اما ظاهراً این خانواده قرار است در 26 مهرماه به استقبال عضو جدیدی برود.

0

oppo-r7s-flyer-300x301

بر اساس گزارشات، OPPO قصد دارد تا در نمایشگاه فناوری اطلاعات جیتکس (GITEX) که یک‌شنبه آینده در دبی برگزار می‌شود، از یک گوشی‌هوشمند جدید رونمایی کند.

گفته شده این گوشی جدید OPPO R7s نام داشته و قرار است با برخورداری از صفحه‌نمایش بزرگ‌تر و حافظه داخلی دو برابر نسبت به R7، در قالب بدنه فلزی عالی و دوربین قدرتمند، دستگاه‌های فعلی این شرکت را بهبود بخشد.

جزئیاتی بیشتری از این دستگاه جدید منتشر نشده؛ اما بر اساس شایعات پیشین، OPPO R7s از یک صفحه‌نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 1080 پیکسل، پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 615، 3 گیگابایت حافظه رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و باتری بزرگ 4100 میلی‌آمپرساعتی برخوردار خواهد بود.

طبق این مشخصات، با یک گوشی رده‌بالای شگفت‌انگیز روبرو خواهد بود؛ اما باید توجه داشت که این مشخصات در قالب شایعات منتشر شده و نمی‌شود به آن‌ها اتکا کرد.

OPPO قصد دارد شانس خود را از هر طریقی برای جلب توجه کاربران امتحان کرده و در همین رابطه به‌تازگی با باشگاه بارسلونای اسپانیا، قرارداد همکاری را امضا کرده و بدین‌وسیله قرار است برای دستگاه‌های خود نظیر R7s تبلیغ کند.

androidauthority

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.