دعوت‌نامه شیائومی برای مراسم ویژه در تاریخ 27 مهرماه؛ احتمال رونمایی از یک دستگاه جدید

در حالی که از معرفی گوشی‌هوشمند Mi 4، پرچم‌دار جدید شرکت شیائومی که حالا دیگر به یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان این حوزه تبدیل شده، مدت زمان زیادی نمی‌گذرد، ظاهراً این شرکت در نظر دارد تا در هفته‌های آتی جانشین این گوشی‌هوشمند را معرفی کند.

0

چندی پیش این شرکت دعوت‌نامه‌های خود را برای مراسم ویژه‌ای در 27 مهرماه ارسال کرده است، اما پیرامون این که قرار است در این مراسم از چه چیزی پرده بردارد، صحبتی به میان نیاورده است. پیش‌بینی‌ می‌شود که شیائومی در این مراسم از گوشی‌هوشمند Mi 5 خود رونمایی کند.

در مورد ویژگی‌ها و مشخصات این دستگاه هنوز اطلاعات دقیقی در اختیار نیست؛ اما پیش از این در برخی گزارشات عنوان شده بود که Mi 5 شیائومی از یک چیپست 10 هسته‌ای مدیاتک Helio X20 که در واقع اولین چیپست 10 هسته جهان است، برخوردار خواهد بود.

انتظار می‌رود این پرچم‌دار تازه‌نفس شیائومی از یک صفحه‌نمایش 5.3 اینچی با رزولوشن QHD، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی، 4 گیگابایت حافظه رم و سنسور اثر انگشت اولتراسونیک کوالکام بهره‌ برده و با قیمتی در حدود 316 دلار روانه بازار شود.

هنوز شیائومی هیچ بیانیه رسمی در این رابطه منتشر نکرده است، بنابراین این گزارش هنوز در هاله‌ای از ابهام است.

geeky-gadgets

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.