رونمایی رسمی هواوی از Enjoy 5؛ دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با باتری ۴ هزار میلی‌آمپر ساعتی

در حالی که انتظار همگان بر به‌روزرسانی محصولات سری Honor هواوی بود، این شرکت در روز جاری از گوشی هوشمند جدیدی با نام Enjoy 5 رونمایی کرد. این دستگاه هوشمند از تراشه مدیاتک مدل MT6735 به همراه پردازنده چهار هسته‌ای و صفحه‌نمایش 5 اینچی با رزولوشن اچ‌دی بهره می‌برد.

0

بهره‌گیری از دو گیگابایت رم، شانزده گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی و باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی نیز از دیگر مشخصه‌های این دستگاه هوشمند است. در قسمت دوربین نیز شاهد بهره‌گیری از دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت و دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو هستیم. پشتیبانی از دو سیم‌کارت و قابلیت ارتباطی 4G LTE به همراه اندروید 5.1 و رابط کاربری EMUI 3.0 نیز از دیگر ویژگی‌های این دستگاه هوشمند است.huawei enjoy 5

وزن این دستگاه 160 گرم بوده و از ابعاد 143.1 در 71.8 در 9.7 میلی‌متر بهره می‌برد. قیمت در نظر گرفته شده برای این هوشمند جدید هواوی نیز 158 دلار است. این معرفی در حالی است که چند روز پیش شرکت چینی هواوی، گوشی هوشمند Honor 7 را برای حضور در بازار هند معرفی کرده بود.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.