سرویس مدیریت پسورد LastPass به قیمت 125 میلیون دلار فروخته شد

شرکت LogMeIn که متخصص در مدیریت دسترسی و شناسایی داده‌ها است نهایتا توافق خود را برای خرید شرکت Marvasol که LastPass، سیستم مدیریت آنلاین گذرواژه‌ها قسمتی از دارایی آن است اعلام کرد.

0

شرکت‌های دو طرف قرارداد امیدوارند این قراداد با رقمی بین 110 تا 125 میلیون دلار طی چند هفته آتی منعقد شود. این در حالی است که ابزار LastPass دقیقا هم‌سو با سیاست‌های LogMeIn در جهت به اشتراک‌گذاشتن گذرواژه‌ها و قابلیت‌های دسترسی گروهی در حال توسعه بوده و هست. این ابزار، نسخه‌ای رمزگذاری شده از گذرواژه‌های مشتریان خود را در فضای ابری ذخیره می‌کند تا تا بتوانند از طریق افزونه‌ها و یا رابط کاربری تحت وب با استفاده از یک گذرواژه مستقل به وب‌سایت‌ها و سرویس‌های مختلف دسترسی داشته باشند.

این شرکت برنامه‌هایی برای اندروید و iOS نیز درنظر گرفته و افزونه‌هایی برای اینترنت اکسپلورر، کروم، فایرفاکس و سافاری نیز طراحی کرده است. استفاده از سرویس بر روی یک دسته جداگانه از دستگاه‌ها رایگان بوده و به‌کارگیری آن بر روی چند دسته مختلف به ثبت نام و پرداخت هزینه نیاز دارد.

این در حالی است که سرویس‌های ذخیره‌سازی گذرواژه آنلاین مانند LastPass یا Dashlane با برنامه‌های مستقلی مانند 1Password، KeePass یا Password Safe رقابت تنگانگی دارند. LogMeIn قصد دارد قابلیت‌های جدیدی به LastPass بیفزاید که در ابزار مدیریت شناسایی و تشخیص Meldium وجود دارد. Meldium یک برنامه مدیریت گذرواژه است که با ابزارهایی مانند Box,Github,Google Apps,Zendesk یا Slack سازگاری کامل دارد.

pcworld

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.