آلفابت (گوگل) دامنه abcdefghijklmnopqrstuvwxyz.com را به نام خود ثبت کرد!

مطمئنا اخبار منتشر شده در خصوص حضور شرکت آلفابت به عنوان یک شرکت مادر به منظور پوشش کامل فعالیت‌های شرکت گوگل(زیرشاخه این شرکت) و البته امکان مدیریت پروژه‌های جانبی در دسته‌های جداگانه را شنیده‌ و یا خوانده‌اید.

0

در اقدامی عجیب، شرکت گوگل به ثبت abc.xyz اقدام کرد تا نشان دهد حضور آلفابت، تلاشی هدفمند از سوی گوگل است. با این وجود به‌نظر می‌رسد تلاش‌های این غول دنیای تکنولوژی به این‌جا ختم نشده و گوگل در اقدامی عجیب تصمیم به ثبت دامنه abcdefghijklmnopqrstuvwxyz.com گرفته است.

این شرکت در توضیح این اقدام، مطلب کوتاهی را منتشر کرده است که در زیر باهم می‌خوانیم:

ما می‌دانستیم که برخی حروف را در ثبت abc.xyz جدا انداخته بودیم و حالا با اقدامی جدید در راستای ثبت دامنه جدید، کار خود را به سرانجام رساندیم!

با این اوصاف همچنان با تایپ آدرس یادشده به هیچ محتوایی نخواهید رسید. به‌نظر هم نخواهد رسید از این ترکیب برای ارائه سرویس‌هایی خاص مگر در قالب لینک‌های کوتاه شده با قابلیت انتقال کاربر به این آدرس یا همان Redirect کردن استفاده شود. با این وجود این اقدام جالب گوگل نشان می‌دهد حتی پس از حضور آلفابت در راس کار نیز همچنان با شرکتی فعال در حوزه تکنولوژی با خصوصیت ارائه طرح‌های جالب و جذاب روبرو هستیم.

phandroid

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.