واکنش سامسونگ به گزارش نیویورک تایمز در خصوص هک شدن سیستم پرداخت Looppay

شرکت سامسونگ بیانیه‌ای را در پاسخ به انتشار گزارشی از سوی نیویورک تایمز مبنی بر هک شدن سیستم LooPay که در سال جاری میلادی توسط سامسونگ خریداری شده بود منتشر کرده است.

0

نیویورک تایمز مدعی شده بود LooPay مرکز اطلاعاتی برای سیستم پرداخت سامسونگ یا همان Samsung Pay است اما این شرکت مدعی شده اطلاعات ارائه شده از سوی نیویورک تایمز صحت ندارند.

بر اساس گفته Darlene Cedres، مسئول قسمت امنیتی سامسونگ، مشکل ایجاد شده در شبکه LooPay بالافاصله برطرف شده است و هیچ ارتباطی هم با سیستم پرداخت سامسونگ پی نداشته است. وی اذعان داشته هیچ خطری اطلاعات کاربران استفاده کننده از سیستم پرداختی سامسونگ را تهدید نمی‌کند و پرداخت‌های این کاربران به‌طور کاملا مطمئن انجام خواهد شد.

وی در این خصوص می‌گوید:

این یک اتفاق کاملا مستقل بوده که تنها شبکه LooPay را دچار مشکل کرده است. این شبکه به‌طور فیزیکی کاملا مستقل از شبکه Samsung Pay است و این شرکت متعهد است تا اطلاعات شخصی و تراکنش‌های کاربران را با بالاترین استانداردهای امنیتی محافظت کند.

لازم به ذکر است با توجه به اجرای سیستم پرداخت سامسونگ با همکاری شرکای تجاری این برند کره‌ای در آمریکا، شروع به کارِ بدون مشکل برای این شرکت کره‌ای از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. این شرکت به‌تازگی اعلام کرده است که با همکاری ورایزون، بزرگ‌ترین شبکه اپراتوری ایالات متحده آمریکا، گوشی‌های سری گلکسی سامسونگ از بالاترین سطح دفاعی برای مقابله با تهدیدات موجود بهره‌مند شده‌اند.

Slashgear

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.