اولین نمایشگاه خودروهای برند DS سیتروئن در تهران افتتاح می‌شود

شرکت «آتی موتور» به عنوان زیر مجموعه گروه آرین و نماینده رسمی وارادات، فروش و خدمات پس از فروش محصولات DS در ایران از افتتاح نخستین نمایشگاه خودروی این برند در ایران، مطابق با استانداردهای شرکت فرانسوی در ماه‌های آینده خبر داد.

8

داریوش بی‌ریا رئیس هیئت مدیره گروه آرین با اعلام رسمی و امضاء توافقنامه ویژه با برند DS به عنوان یک برند فاخر فرانسوی گفت: «مطمئنا مشتریان ارزشمند ایرانی از طراحی منحصر به فرد، تکنولوژی روز، دقت در جزئیات، ظرافت و زیبایی فرانسوی خودرو‌های بی‌نظیر DS به هیجان خواهند آمد.»

15_051

«Arnaud Ribault» نایب رئیس فروش و بازاریابی برند DS در این خصوص اعلام کرد: شراکت و همکاری با گروه آرین یک گام استراتژیک در زمینه توسعه بین‌المللی این برند محسوب می‌شود و مطمئنا ارزش‌های فاخر فرانسوی محصولات این برند، ارتباط عمیقی با مخاطبان ایرانی برقرار خواهد کرد و بازار ایران جایگاه ویژه‌ای برای برند DS خواهد داشت.

DS 19 1960 - CL_60_011

داریوش بی‌ریا در ادامه از راه اندازی سایت www.DriveDS.ir از 14مهرماه 1394 خبر داد. این وب‌سایت تجربه‌ای هیجان انگیز در دنیای دیجیتال را برای مشتریان ایرانی برند DS فراهم می‌آورد. این سایت با بهره‌گیری از ویژگی‌های بصری خاص، طراحی پیشرو، تکنولوژی پیشرفته و ساختار دینامیک ضمن فراهم آوردن محیطی جذاب و امکان کاربری آسان، جلوه بی‌نظیر مدل‌های خودروی DS را به نمایش می‌گذارد. این سایت به‌عنوان یک نمایشگاه مجازی همه مدل‌هایی که به‌زودی در بازار ایران رونمایی خواهد شد را نمایش می‌دهد.

DS-5 Interior

New DS 5 به عنوان پرچمدار مدل‌های DS، سدان فوق لوکس DS 5 LS و SUV زیبا، مدرن و قدرتمند DS 6 محصولاتی هستند که به‌زودی وارد بازار ایران خواهند شد. این سه مدل با موتورهای بنزینی و گیربکس اتوماتیک منطبق با آخرین استانداردهای اروپایی عرضه خواهند شد. در ضمن به‌زودی مدل‌های دیگری از این برند نیز به بازار ایران معرفی خواهند شد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

8 نظر برای این مطلب
  1. محمد امين برومند می‌گوید

    سلام و عرض ادب. اینتریر این ماشین فوق العاده طراحى شده و امکاناتش نسبت به کرهاى ها بهتره. اما تالیسمان رقیب سر سختى براش به حساب میاد.
    به امید روزى که شاهد تولیداتى نظیر این خودرو هاى وارداتى در ایران عزیز باشیم و مسولین به جاى صرف انرژى براى پراید ٢٠١۶ و ۴٠۵ صفر روى این خودروها تمرکز کنند. ????

  2. mirsharifi می‌گوید

    خودروی خوبی است ولی با این قیمت تو بازار موفق نخواهید شد به خصوص با یک برند فرانسوی
    کارشناس و متخصص خودرو ( شرکت خودروسازی )

  3. عناد اعلایی می‌گوید

    خیلی زیباست ولی در رقابت با ماشین های کره ای از نظر قیمت بسیار بالاس.
    من خودم سانتافه ۲۰۱۶ دارم.
    نرم عالی با امکانات فراوان و کلاس شاسی بلند فقط ۱۸۵ تومان خریدم.
    چرا باید ۲۰۷ تومان بدم و هاچبک بخرم.
    الان همه شرکت ها بهترین را میزنن فقط رقابت از نظر پولی الان مد نظره.
    با تشکر

  4. مسعود امینی می‌گوید

    سلام جناب بی ریا با آرزوی موفقیت برای شما و شرکت سیتروئن من تنها سیتروئن c3 موجود در ایران که عتیقه هم هست و در ضمن صفر کیلومتر هم هست را دارم. اگر تمایل داشتید در نمایشگاه مرکزی سیتروئن از آن استفاده کنید با من تماس بگیرید.برای شما بهترینها را آرزو دارم

  5. تورانی می‌گوید

    سلام.جناب اقای بی ریا ضمن عرض تبریک امیدوارم خدمات شما مانند سایپا نباشه که بعد از مدتی. دیگه از قطعات خبری نباشه و تامین قطعه و خدمات پس از فروش. دو اصل مهم ک توسط سایپا فراموش شده،
    با تشکر تورانی متخصص سیتروئن

  6. محمد كاظمي می‌گوید

    سلام . اقا این ماشین از نظر زیبایی واقعا زیباست ولی یه نکته اینجا وجود داره و اونم قیمت بسیار بالای این ماشینه که اضلا مناسب این ماشین نیست . این ماشین هر جقدر که ابشن داشته باشه بازم نمصرفه این مقدار بول بابتش خرج کنی.این ماشین قیمتش باید حول وحوش 110 یا 120 میلیون باشه.من خودم به شخصه از این ماشین خوشم اومد حتی قصد داشتم یکی بکیرم ولی وقتی قیمتشو دیدم نظرم عوض شد.با این رویه شما نمیتونید تو بازار فروش موفقی داشته باشید.شاید اون بالاشهری ها بتونن بخرن ولی ما قشر متوسط جامعه از بسش بر نمیایم.در ضمن شما با این قیمت تندی که در اول کار روی این ماشین کداشتین بازار خودرو رو زود از دست میدین.ممنون

  7. میر مهدی آزما می‌گوید

    جناب بی ریا عرض ادب و احترام اولا بهتون تبریک میگم یک خواهش چون خودم کارشناس فروش ماشینهای لاکجری هستم ولی تو ایران من و امثال من جایگاهی نداریم چون امیدوارم سرنوشت شما مثل معین موتورز نشه که در آخر به جایی رسید که اومد تو عباس آباد نمایشگاه زد ولی به نام اتو پورشه ولی بی ام و بنز و در آخر چند پورشه امانی میبینید که کار کردس من خیلی دنبال کار گشتم و امید وارم این پیام دست خودتون برسه با احترام آزما

  8. داود می‌گوید

    عالی