مایکروسافت اجازه حذف بازی Candy Crush Saga از روی پرچم‌داران جدید خود را نمی‌دهد

ساعاتی پیش مایکروسافت از جدیدترین پرچم‌داران ویندوز فونی با نام‌های لومیا 950 و لومیا 950XL رونمایی کرد.

0

بر کسی پوشیده نیست که بالا رده‌های جدید مایکروسافت به طور پیش‌فرض به نسخه نهایی ویندوز 10 موبایل مجهز شده‌اند، این در حالیست که بر اساس گزارش‌های تائید نشده خریداران محصولات مذکور از حق حذف برخی برنامه‌ها از جمله بازی  Candy Crush Saga محروم هستند.

بر این اساس از حافظه ذخیره‌سازی 32 گیگابایتی داخلی لومیا 950 و 950 XL مقدار نامشخصی به نصب پلتفرم و اپلیکیشن‌های پیش‌فرض اختصاصی خواهد یافت و در طرف دیگر نیز بین 45 تا 54 مگابایت را بازی Candy Crush Saga اشغال می‌کند.

این اطلاعات از طریق وب‌سایت WMPowerUser که منبع قابل اعتمادی به شمار می‌آید منتشر و در ادامه تصریح گردیده که درموندی ها علاوه بر دو پرچم‌دار جدید خود سایر محصولاتی که به طور پیش‌فرض از ویندوز 10 بهره می‌برند را هم به این بازی مجهز می‌کنند. این اتفاق پس از آن رخ می‌دهد که شرکت بازی‌سازی King همکاری خود را با سامسونگ قطع و قراردادی جهت همکاری با مایکروسافت برای نصب بازی‌های اختصاصی بر روی لپ‌تاپ‌ها و گوشی‌های ویندوزفونی به عقد رسانده است.

techradar

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.