لومیا 550 جدید مایکروسافت معرفی شد؛ صفحه نمایش 5 اینچی با قیمت 139 دلاری

شرکت مایکروسافت نشان داد با رونمایی از گوشی‌های هوشمندی نظیر لومیا 550، کاربرانی که از نظر بودجه خرید، محدودیت‌های خاصی دارند را نیز فراموش نکرده است.

0

در رویدادی که در روز جاری در نیویورک در حال برگزاری است این شرکت از دستگاه هوشمند جدید لومیا 550 مجهز به صفحه‌نمایش 5 اینچی رونمایی کرد که در واقع جایگزینی برای لومیا 640 و لومیا 640 ایکس ال به‌شمار می‌آید که نمونه‌های تولیدشده برای عرضه در کشورهای در حال توسعه و البته کاربران با محدودیت بیشتر بودجه بودند.

لومیا 550 برای کاربرانی که پیش از این تصاویر غیر رسمی منتشر شده را دنبال کرده بودند مطمئنا آشنا به‌نظر می‌رسد. این دستگاه هوشمند از پردازنده یک گیگاهرتزی، دوربین 5 مگاپیکسلی و 8 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در قالبی که با قیمت 139 دلار از دوماه آینده به بازار عرضه خواهد شد، بهره می‌برد.Lumia-550.0

این دستگاه هوشمند اگرچه در سایه معرفی پرچمداران جدید مایکروسافت یعنی لومیا 950 و 950 ایکس ال قرارگرفت اما به عنوان جزئی از سیاست این شرکت در توسعه فروش گوشی‌های خود در بازار مدنظر قرارگرفته است.

به‌طور دقیق‌تر در قسمت سخت‌افزاری می‌توان به بهره‌گیری این دستگاه از تراشه چهارهسته‌ای اسنپ‌دراگون 210 با فرکانس کاری 1.2 گیگاهرتز اشاره کرد. این دستگاه هوشمند با قیمت شروع 139 دلار برای نسخه 8 گیگابایتی از ماه دسامبر در بازارهای اروپایی عرضه خواهد شد. با این وجود حضور کامل این دستگاه در دیگر بازارها از اوایل سال 2016 از سر گرفته خواهد شد.

Theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.