سرفیس پرو 4 مایکروسافت از راه رسید؛ نسل ششم پردازنده‌های اینتل، 16 گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه داخلی

مایکروسافت سرانجام لحظاتی پیش از نسل جدید تبلت/لپ‌تاپ سرفیس با قابلیت های جدید و منحصر به فرد رونمایی کرد.

0

سرفیس پرو 4 به لطف بهره‌مندی از نسل ششم پردازنده‌های اینتل یا همان Skylake نسبت به نسل قبلی کمی باریک‌تر، سبک‌تر و به مراتب قدرتمندتر شده و قرار است با صفحه‌نمایش 12.3 اینچی با رزولوشن 2160 در 1440 پیکسل که چگالی تصویر 267 پیکسل در هر اینچ را به ارمغان می‌آورد در جهت رقابت با محصولاتی همچون آی‌پد پرو و تبلت پیکسل سی گوگل راهی بازار شود.

نسل جدید سرفیس مایکروسافت کماکان از پایه نگاه دارنده و کیبورد مغناطیسی مجزا برخوردار بوده و قلم معروف Surface Pen آن با عمر باتری یک‌ساله اکنون می‌تواند حدود 1,024 نقطه بر روی صفحه‌نمایش دستگاه را شناسایی کند؛ البته این قلم که در پنج رنگ قرمز، نقره ای، طلایی، آبی و مشکی تولید گردیده در انتها خود نیز دارای دکمه‌ای برای پاک‌سازی کل نوشته‌ها می‌باشد و به صورت مغناطیسی به بدنه دستگاه متصل خواهد شد.

Surface-Pro-4-image-4-Small

به گفته شرکت سازنده، صفحه‌نمایش سرفیس پرو 4 با لایه محافظ گوریلا گلس 4 که تنها 0.4 میلی‌متر ضخامت داشته محافظت شده است.از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به برخورداری از 16 گیگابایت حافظه رم، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی، دوربین دوم 5 مگایپسکلی، میکروفون و اسپیکر استریوحسگر نور محیط،شتاب سنج،ژیروسکوپ و کارت گرافیک i7 اینتل اشاره کرد؛ حافظه داخلی سرفیس پرو 4 اکنون به 1 ترابایت افزایش یافته، از تراشه ای با نام G5 برای تجربه‌ لمس به مراتب بهتر بهره می‌برد، با این حال دیگر خبری از فن خنک کننده در آن نیست.

به عقیده شرکت سازنده، سرفیس پرو 4 باریک‌ترین گجتیست که از تراشه های سری کور اینتل بهره می‌برد، با این حال قدرت پردازشی آن حدود 50 درصد بیشتر از آخرین نسل آی‌پد پرو اپل می باشد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.