آموزش: چگونه حساسیت لمس سه‌بعدی را در آیفون‌های جدید اپل تنظیم و یا آن‌را به‌طور کامل غیرفعال کنیم؟

همان‌گونه که مستحضر هستید، نسل جدید گوشی آیفون در کنار به‌روزرسانی‌های سخت‌افزاری متعدد به قابلیتی به نام تاچ سه‌بعدی یا فورس‌تاچ تجهیز گردیده که بسته به میزان فشار اعمال شده از سوی کاربر بر صفحه‌نمایش، عملکردهای قابل‌برنامه‌ریزی مختلفی را ارائه می‌کند.

0

هرچند لمس سه‌بعدی ایده‌ای جدیدی از سوی اپل محسوب می‌شود و احتمال به کار گیری فناوری مشابه با آن نیز در محصولات دیگر تولیدکنندگان گوشی هوشمند در جهان می‌رود، با این حال ممکن است کم بود نرم‌افزارهای سازگار با فورس‌تاچ کمی از ارزش‌های آن بکاهد.

Apple-iPhone-6s-Plus-3D-Touch-sensitivityدر سوی دیگر برای افرادی که به عملکرد معمولی آیفونشان عادت دارند، کمی سخت است که  هر سری مراقب میزان فشار اعمال شده به صفحه‌نمایش باشند. اگر شما نیز جزو این دسته از افراد هستید، ما را در ادامه در فارنت همراهی کنید تا آموزش دهیم که چگونه  می‌توان حساسیت لمس سه‌بعدی را در آیفون‌های جدید اپل تنظیم و یا آن را به‌طور کامل غیرفعال کرد.

  • در مرحله اول، به قسمت تنظیمات اصلی یکی از گوشی‌های آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس بروید.
  • مسیر General -> Accessibility را دنبال کرده و تا جایی صفحه را به سمت پایین اسکرول کنید که گزینه 3D Touch نمایان شود.
  • به زیر مجموعه 3D Touch رفته و سپس ریل تنظیمات مورد نظر را بر روی یکی از گزینه‌های حساس، متعادل و ضعیف تنظیم نمایید؛ به صورت پیش‌فرض این قابلیت بر روی گزینه متعادل قرار دارد. از تصویرک پایین صفحه می‌توان تنظیمات اعمال شده را مورد امتحان قرار داد.
  • البته اگر خواهان از کار انداختن کلی لمس سه‌بعدی هستید، کافی است سوئیچ این قابلیت در بالای صفحه را به حالت غیرفعال ببرید.

phonearena

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.