ایسر نسخه دوم گوشی هوشمند Jade Primo را اوایل سال آینده عرضه می کند

اگر اخبار مرتبط با نمایشگاه IFA 2015 فارنت را در ماه گذشته دنبال کرده باشید، بدون شک در جریان هستید که ایسر در آن زمان از گوشی هوشمند قدرتمندی مبتنی بر ویندوز 10 موبایل با نام  Jade Primo رونمایی کرد؛ این در حالیست که بر اساس اطلاعات درز کرده از سوی منابع نزدیک به این شرکت تایوانی سال آینده نیز نسخه دوم  Jade Primo راهی بازار می‌شود.

0

ایسوس در حال حاضر در بخش لپ‌تاپ و نوت بوک یکی از بزرگان این عرصه بوده و محصولات مرغوبی را راهی بازار می‌کند؛ اما این شرکت به جایگاه‌های بیشتر چشم دوخته است. در بخش موبایل ایسوس هدف خود را قرار گرفتن در لیست 10 کمپانی بزرگ جهان قرار داده است.

دو روز بیشتر به تاریخ معرفی نسخه نهایی ویندوز 10 موبایل از سوی ردموندی‌ها فرصت باقی نمانده، از این رو انتظار می‌رود شرکای سخت‌افزاری جدید مایکروسافت خود را برای بازار آماده تولید گوشی‌های ویندوز فونی آماده کنند. پس از اچ‌تی‌سی و ال‌جی، ایسر سومین تولیدکننده بزرگ گوشی هوشمند در دنیاست که به سوی تولید گوشی‌های ویندوز فونی روی آورده که در اولین قدم Jade Primo را چندی پیش در IFA 2015 معرفی کرد.

Acer promises a Jade Primo 2 in 2016 (2)

حال که روزبه‌روز قابلیت‌های بیشتری به ویندوز 10 موبایل افزوده می‌شود، شاهد گرایش هرچه بیشتر شرکت‌های مختلف به سوی آن هستیم، از این رو ایسر قصد دارد سال آینده نیز محصولات متعددی با قدرت گرفتن از این پلتفرم را راهی بازار کند. این مطلب را آقای ST Lui مدیرعامل ایسر بیان و تصدیق کرده که شرکت متبوعش برای دستیابی به آمار فروش 10 میلیونی در سال 2016 به هیچ عنوان از ویندوز 10 موبایل غافل نخواهد شد.

لازم به یادآوریست که مایکروسافت در روز سه‌شنبه هفته جاری  قرار است در کنار معرفی نسخه نهایی ویندوز 10 موبایل و ایکس‌باکس‌وان، پرچم‌دارانی را با نام‌های لومیا 950 و لومیا 950 XL هم برای به نمایش گذاشتن پتانسیل بالای پلتفرم موبایلی جدید خود از جمله قابلیت کوانتوم با قیمتی نزدیک به 800 دلار معرفی نماید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.