اپل لوگوی مایکروسافت را برای استفاده در وب‌سایت خود دوباره طراحی کرد!

شرکت اپل بنابر دلایلی تصمیم گرفته نسخه ویژه خود! از لوگوی ویندوز را به نمایش بگذارد.

1

این در حالی است که وبلاگ مجارستانی Szifon در حوزه تکنولوژی به این مطلب در فیس‌بوک خود اشاره کرده و یک وبلاگ دیگر با آدرس tech2.hu نیز پستی در این خصوص منتشر کرده است.

همان‌گونه که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید از یک لوگوی خاکستری و سفید در صفحه پشتیبانی اپل استفاده شده که در واقع روندی آموزشی برای کمک به نصب برنامه‌های iCloud بر روی ویندوز است. لازم به ذکر است که این صفحه از تاریخ 4 خردادماه سال جاری راه‌اندازی شده بوده است.

با توجه به همکاری‌های مایکروسافت و اپل، اتخاذ چنین تصمیمی از سوی اپل کمی عجیب به‌نظر می‌رسد. این در حالی است که شرکت مایکروسافت، سال گذشته برنامه‌های آفیس را برای آی‌پد عرضه کرده بود. ماه گذشته نیز شرکت اپل از آی‌پد پرویی رونمایی کرد که از یک صفحه‌کلید و قلم ویژه بهره می‌برد و البته شباهتی بی‌حد به سرفیس مایکروسافت دارد. در زمان برگزاری این مراسم معرفی، یکی از مدیران اجرایی مایکروسافت بر روی استیج آمد و برنامه‌های آفیس را در حال اجرا بر روی این تبلت به نمایش گذاشت.

شرکت اپل و مایکروسافت تاکنون هیچ عکس‌العملی به انتشار این خبر از سوی وب‌سایت‌های مختلف نشان نداده‌اند.

Venturebeat

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. سهیل می‌گوید

    وقتی مایکروسافت نتونه لوگوی درستی طراحی کنه اپل مجبوره دست به کار بشه.