ZTE شرکت هواوی را متهم به کپی‌برداری طراحی نکسوس 6P از روی گوشی Athena خود کرد

جدیدترین نکسوس‌های معرفی شده توسط گوگل از ظاهری زیبا و البته متمایز با نسخه‌های پیشین این دستگاه‌ها بهره می‌برند اما به‌نظر می‌رسد این طراحی ظاهری آنچنان که باید و شاید متمایز نبوده تا ZTE از اتهام زدن به هواوی مبنی بر کپی‌برداری از محصولات این برند منصرف شود.

3

مسئول بازاریابی ZTE، در پستی که در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده اعلام کرده که نکسوس 6P از تشابه زیادی در طراحی و ظاهر در کنار ZTE Athena، که البته با عنوان Grand S نیز شناخته می‌شود بهره می‌برد.

در مقایسه پهلو به پهلو اگرچه شباهت‌های زیادی در قسمت پشتی میان ZTE Athena و نکسوس 6P وجود دارد اما مدنظر داشته باشید که طراحی این مدل از گوشی ZTE مربوط به سال 2013 بوده و این شرکت پس از آن در گوشی‌های جدید خود چنین روندی را در طراحی دنبال نکرده است. در صورتی که بخواهیم اینچنین موشکافانه به بررسی و مقایسه طراحی گوشی‌های مختلف نگاه کنیم می‌توانیم شباهت‌های ظاهری حتی با نوکیا 808 PureView و نکسوس 6P هواوی پیداکنیم.ZTE-Athena-vs-Nexus-6P

لازم به ذکر است که هواوی و ZTE رقابتی تنگاتنگ نه‌تنها در بازار گوشی‌های هوشمند بلکه در زمینه تجهیزات مخابراتی و ارتباطی در سطح بین‌المللی دارند.

Androidauthority

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. علی می‌گوید

    خدایی زشته این طراحیش! خیلی!
    موتو… ریزرو چه زیبا به این نحو طراحی کرده بود
    حالا این چینی ها ببین چی طراحی کردن! :))

    1. حسن کریمی می‌گوید

      دقیقا علی جان. واقعا همین طراحی موتو ایکس رو به این طراحیهای من درآوردی ترجیح میدم.

  2. مرتضی می‌گوید

    برو عامووو D:
    چی میگه این ZTE؟؟؟