LG V10 در واقع اولین عضو از خانواده جدید گوشی‌های هوشمند سری V است

شرکت ال‌جی در تازه‌ترین رویداد برگزار شده خود از گوشی هوشمند جدیدی با عنوان LG V10 رونمایی کرد که به گفته این شرکت، اولین گوشی از سری جدید V خواهد بود.

1

این شرکت بارها و بارها در طول برگزاری مراسم تاکید کرد که گوشی‌های هوشمند بیشتری از این سری به مرور زمان روانه بازار خواهند شد. با این اوصاف با توجه به طراحی زیبا و قابلیت‌های خوب V10 به‌نظر می‌رسد این سری جدید، نویدبخش هوشمندهای بهینه‌شده از سوی ال‌جی در زمینه طراحی و قابلیت‌های دیگر باشد.

LG V10 علاوه بر قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی مانند طراحی زیبا و بهره‌گیری از صفحه‌نمایش Quantum IPS با رزولوشن QHD و یا جای‌گیری کلیدهای روشن و خاموش و تنظیم صدا در پشت گوشی، از ویژگی‌ها و مشخصه‌هایی بهره می‌برد که بعضا در دنیا ال‌جی و حتی دنیای گوشی‌های هوشمند برای اولین‌بار مورد استفاده قرارگرفته‌اند.LG V10-8

این دستگاه هوشمند از قابلیت تنظیم دستی در محیط عکس‌برداری و ضبط ویدئو بهره می‌برد که امکان تولید محتوا با استفاده از قابلیت‌های مختلف ویرایش و تنظیماتی تا حد امکان شخصی‌سازی شده را میسر می‌سازد.

برای اولین بار در دنیای گوشی‌های هوشمند ال‌جی، شاهد بهره‌گیری از صفحه‌نمایش ثانویه هستیم که در بالای صفحه نمایش اصلی قرار می‌گیرد و به عنوان میان‌بری برای دسترسی به برنامه‌ها قابل استفاده در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. نمایش وضعیت آب و هوا، تاریخ و زمان، اطلاعات باتری و مواردی اینچنینی در زمانی که صفحه‌نمایش اصلی خاموش است از جمله قابلیت‌های ویژه این صفحه نمایش ثانویه است.

به‌نظر می‌رسد همانند سری جی‌فلکس و یا سری جی، این‌بار ال‌جی قصد دارد پرچمداران جدیدی را در قالب سری V روانه بازار کند تا یک برگ برنده دیگر برای این شرکت باشند.

androidheadlines

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. روزبه رضوی می‌گوید

    شاید گوشی بعدیم بعد از جی2، وی10 باشه …