ال‌جی نسل دوم LG Watch Urbane را معرفی کرد؛ اولین ساعت هوشمند اندروید ویر با قابلیت اتصال به LTE

ال‌جی ساعاتی پیش در کنار گوشی هوشمند V10، از ساعت جدید هوشمند خود که به نوعی نسخه ارتقا یافته مدل Urbane محسوب می‌شود نیز رونمایی کرد.

0

به عنوان قابلیت منحصر به فرد، باید بگوییم 2 LG Watch Urbane اولین ساعت هوشمند مبتنی بر اندروید است که از قابلیت اتصال به LTE بهره می‌برد، بدین ترتیب می‌توان از طریق آن با نهایت سرعت کارهای مختلفی همچون گوش کردن یا تماشای فایل‌های مدیا به صورت استریم را تجربه کرد.

tn

نسل دوم LG Watch Urbane دارای صفحه‌نمایشی 1.38 اینچی گرد از نوع POLED با رزولوشن 480 در 480 پیکسل است که چگالی تصویر 348 پیکسل در هر اینچ را به ارمغان می‌آورد. قلب این محصول را قرار است تراشه اسنپ‌دراگون 400 که بیشتر بر روی گوشی‌های میان رده بالا به کار گرفته می‌شود با کلاک فرکانس  1.2 گیگاهرتز در کنار 768 مگابایت حافظه رم به تپش درآورد.

از دیگر قابلیت‌های این محصول می‌توان به حافظه ذخیره‌سازی دائمی 4 گیگابایتی، موقعیت‌یاب جهانی، باتری 570 میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از استاندارد عایقی IP67 که اجازه استفاده از ساعت در زیر آب را می‌دهد اشاره کرد. به لطف باتری قدرتمندتر،  نسل دوم LG Watch Urbane با 14.2 میلی‌متر ضخامت کمی ضخیم‌تر از نسل اولین آن و یا نسخه 2015 موتو جی به نظر می‌رسد.

هرچند شرکت سازنده اطلاعاتی در رابطه با تاریخ و قیمت عرضه این محصول ذکر نکرده، با این حال انتظار می‌رود نسل دوم LG Watch Urbane طی چند ماه آینده راهی بازار ایالات‌متحده، کره جنوبی و سپس کشورهای آسیای مرکزی و اتحادیه اروپا شود.

technodify

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.