تماشا کنید: پایان زندگی یک آیفون 6S با شلیک گلوله از تفنگ کالیبر 50

همان‌طور که مطمئنا تاکنون متوجه شده‌اید آیفون 6s شرکت اپل از بدنه‌ای بر پایه آلومینیوم سری 7000 ساخته شده است. با توجه به تست‌های خم شدن این گوشی هوشمند نیز به‌نظر می‌رسد این ترکیب باعث مقاومت بیشتر دستگاه در برابر فشار و خم شدن شده است.

4

با این اوصاف یک آزمایش بسیار سخت بر روی این دستگاه هوشمند انجام شده تا مقاومت آن در برابر اسلحه کالیبر 50 مورد آزمایش قرارگیرد.

اگرچه پاسخ این آزمایش روشن است اما اگر شما از جمله علاقمندان به مشاهده آزمایش‌هایی اینچنینی بر روی گوشی‌های هوشمند جدید موجود در بازار هستید، بدنیست بدانید دست‌اندرکاران FullMag ویدئویی جدید را از این گوشی هوشمند در این آزمایش جان‌‌کاه! منتشر کرده‌اند.

این اولین‌بار نیست که این افراد از اسلحه‌ای با گلوله کالیبر 50 بر روی دستگاه‌های الکترونیکی استفاده کرده‌اند. پیش از این نیز شاهد حضور پلی‌استیشن 4 سونی در چنین تستی بودیم.
از سوی دیگر FullMag پیش از این نیز ویدئویی از قراردادن آیفون 6s در معرض نیتروژن مایع منتشر کرده بودد که البته با وارد کردن ضربه توسط چکش بر روی آن توام شده بود.

Ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. حمید می‌گوید

    که چی بشه ؟!
    قراره ضد گلوله باشه ؟!!!
    چه نکته مهم و تاثیر گذاری در این ازمایشات و نمایشش هست؟!!

  2. مرتضی می‌گوید

    این یارو دیوانست قبلش با پتک اقتاد به جونش که قبلشم تو گاز نیتروژن گذاشته بودش الانم با توپ کالیبر 50

  3. erfan izadi می‌گوید

    پس لینکش کجاست؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      اصلاح شد ممنون از تذکرتون