گوگل به‌طور تصادفی ساعت هوشمند اندروید ویر LG W3 را لو داد!

شب گذشته برای غول دنیای فناوری، گوگل، شب پرمشغله‌ای بود؛ چراکه این شرکت از دو گوشی‌هوشمند نکسوس خود یعنی نکسوس 6P ساخته هواوی و نکسوس 5X محصول ال‌جی رونمایی کرد. همچنین در جریان این رونمایی، اهالی مانتین‌ویو از تبلت هیبریدی خود موسوم به Pixel C پرده برداشته و دو کروم‌کست جدید را نیز معرفی کردند.

0

متأسفانه در این مراسم، خبری از معرفی گجت‌های پوشیدنی اندرویدی نبود تا بدین گونه آن دسته از کاربرانی که منتظر رونمایی یک نکسوس‌واچ بودند، ناامید شوند.

ظاهرا در جریان برگزاری مراسم گوگل اتفاق جالبی رخ می‌دهد. گفته شده سایتی که در حال پوشش زنده مراسم گوگل بوده است، به‌صورت اتفاقی خبر از آمدن یک ساعت هوشمند جدید می‌دهد. ساعت هوشمند مورد اشاره LG W3 نام داشته که در کنداکتور برنامه‌های اجرایی مراسم، نام آن قید شده و قرار بوده در همین مراسم به نمایش گذاشته شود.

آنچه‌ مشخص است، این کار انجام نشد؛ البته در جریان برگزاری این مراسم، گوگل دقایقی را پیرامون اندروید ویر صحبت کرد، اما در میان این صحبت‌ها اشاره‌ یا ارجاعی به LG W3 نکرد. چیزی که در این میان بیشتر جلب توجه می‌کند، این است که LG W3 اولین ساعت هوشمند اندرویدی با پشتیبانی از سیم‌کارت بوده که برای استفاده از امکانات ارتباطی سیم‌کارت متکی به دستگاه دیگری نظیر گوشی‌هوشمند نخواهد بود.

lg-w3

بر اساس گزارشات، ال‌جی قرار است فردا میزبان مراسمی باشد که گفته شده در آن معرفی دستگاه‌های جدیدی از این شرکت را شاهد خواهیم بود. از سوی دیگر هم پیش از این شایعاتی مبنی بر رونمایی ال‌جی از یک ساعت هوشمند جدید در پایان ماه جاری میلادی، منتشر شده بود.

حال می‌توان با کنار هم گذاشتن تکه‌های این پازل و با استناد به لو رفتن تصادفی نام ساعت‌هوشمند ال‌جی، یک نتیجه را استنباط کرد؛ ساعت هوشمند ال‌جی که گفته شده بود در پایان این ماه میلادی رونمایی خواهد شد، همان LG W3 است که احتمال می‌رود این شرکت فردا در مراسم خود، از آن پرده بردارد.

androidheadlines

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.