لاجیتک از کیبرد مکانیکی G410 ویژه گیمر‌ها رونمایی کرد

گیمرها آماده باشید، اگر گیمری هستید که از شدت اطمینان، بر کیبورد مکانیکی خود قسم می‌خورید یا تنها کنجکاوید علت خبرسازی را بدانید امروز روز شانس شماست. لاجیتک به تازگی کیبورد مکانیکی مخصوص بازی G410 خود را معرفی کرده است که می‌توانید عکس‌های آن را در ادامه خبر ببینید.

0

شاید توجه کرده باشید که در این کیبورد پد اعداد حذف شده است، پس گیمرها باید به دنبال جای دیگری برای استفاده از اعداد باشند. به‌هرحال اگر فکر می‌کنید که این پد چندان هم اهمیت ندارد، به خواندن ادامه دهید.

کیبورد لاجیتک G410 از سوئیچ‌های مکانیکی Romer-G استفاده می‌کند. این سوئیچ‌ها مختص لاجیتک هستند پس اگر تابه‌حال از سوئیچ‌های دیگری نظیر Cherry استفاده می‌کردید، ممکن است حس متفاوتی را از کار کردن با آن تجربه کنید.

 

Logitech-G410-Atlas-Spectrum-TOPDOWN
کیبورد دارای کلیدهای چراغ‌دار است که می‌توانید هرکدام را بنا بر نیازتان تنظیم کنید. همچنین گیمرها می‌توانند از رنگ‌های مشخصی برای هر دکمه استفاده کنند تا به‌کارگیری دستورهای داخل بازی برایشان راحت‌تر باشد. رنگ این کلیدها بنا بر پروفایلی که کاربر انتخاب کرده به صورت خودکار تغییر می‌کنند.

arx-1

G410 دارای جایگاه کنترلی G Arx برای موبایل نیز هست. با نصب برنامه G Arx بر گوشی و قرار دادن آن در جایگاه می‌توانید اطلاعات مربوط به سیستم خود را ببینید. به‌این‌ترتیب متوجه می‌شوید آیا کامپیوتر با کمبود حافظه رم مواجه شده است یا پردازنده گرافیکی به بهترین نحو عمل می‌کند یا خیر.

Logitech-G410-Atlas-Spectrum-ProfileLeft

کیبورد لاجیتک G410، 129.99 دلار قیمت‌گذاری شده و گران محسوب می‌شود، اما کمتر کیبورد مکانیکی را می‌توان یافت که قیمت پایین داشته باشد.

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.