سونی: به این زودی‌ها انتظار عرضه جانشین PS Vita را نداشته باشید

آخرین باری که شرکت سونی یک PS Vita معرفی کرد، به حدود 2 سال پیش یعنی سال 2013 بر‌می‌گردد. این دستگاه در آن زمان یک مدل به‌روز شده و بهبودیافته برای نسل پیشین خود به شمار می‌رفت که نسبت به آن باریک‌تر شده بود که حالا بسیاری آن را به PS Vita Slim می‌شناسند.

0

حالا اگر منتظر عرضه نسخه جدید این دستگاه هستید، باید بگوییم که احتمال بروز این‌چنین اتفاقی بسیار کم است.

Shuhi Yoshida، مدیرعامل استودیو جهانی سرگرمی‌ها سونی (SCE WorldWide Studio) که در رویداد EGX 2015 در یک جلسه پرسش و پاسخ شرکت کرده بود، در همین رابطه عنوان کرد این مسئله به این زودی‌ها اتفاق نخواهد افتاد. ظاهراً با توجه به محبوبیت بازی‌های موبایل و پیشرفت روزافزون آن‌ها، مدیران این شرکت چشم‌انداز موفقی در آینده را برای این کنسول بازی دستی، تصور نمی‌کنند، حداقل در حال حاضر!

یوشیدا در جلسه گفت: ” سؤال، سوال بسیاری سختی است. حالا دیگر هرکسی یک گوشی‌هوشمند دارد که بازی کردن در آن بسیار ساده‌تر است. بسیاری از بازی‌های موبایل رایگان بوده و یا دست‌کم در ابتدای بازی، رایگان هستند.”

وی همچنین اضافه کرد که اندیشه او این است که برخی از بازی‌های موبایل با طراحی خوب خود، بسیار جذاب هستند و اضافه کردن یک کنترلر فیزیکی دستی قاعده را کمی متفاوت خواهد ساخت.

با پیشرفت سریع گوشی‌های هوشمند و رشد روزافزون کاربران آن‌ها در سراسر جهان، به نظر می‌رسد تقاضا برای کنسول‌های بازی دستی به این زودی‌ها افزایش پیدا نکند.

ubergizmo

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.