مشکل عجیب آیفون 6S؛ داغ شدن بیش از حد و از کار افتادن فلش دوربین تا سرد شدن دوباره گوشی!

آیفون‌های جدید شرکت اپل در بسیاری از کشورهای جهان در معرض فروش قرارگرفته‌اند و این اولین هفته‌ای است که کاربران می‌توانند به طور گسترده از این دستگاه‌های هوشمند استفاده و تجربه خود را با دیگران به اشتراک بگذارند.

23

این در حالی است که در کمال تعجب و در همین بدو امر گزارش‌هایی مبنی بر بروز مشکلات عجیب گرم‌شدن بیش از حد و تاثیر آن بر برنامه دوربین این گوشی‌ها به گوش می‌رسد. به‌نظر می‌رسد بروز این مشکل هیچ ارتباطی با استفاده بیش از حد و یا به‌کارگیری گوشی در دمای بالا نداشته باشد. آن‌طور که کاربران در وب‌سایت Reddit عنوان کرده‌اند با بازکردن برنامه دوربین، پیغامی مبنی بر غیرفعال‌شدن فلش در مقابل دیدگان کاربران قرار می گیرد و پس از آن هشداری به‌منظور نیاز به خنک‌شدن آیفون به‌منظور مهیا شدن امکان استفاده مجدد از فلش مشاهده می‌شود.Flash disabled in iphone 6S

این اخبار پس از انتشار گزارشاتی منتشر می‌شوند که حکایت از گرم شدن بیشتر آیفون 6S در مقایسه با مدل‌های پیشین داشتند. برخی گزارشات مدعی هستند دمای آیفون‌های جدید شرکت اپل گاها به 38 درجه سانتی‌گراد نیز می‌رسد، این در حالی است که دمای متوسط برای اکثر گوشی‌های موجود در بازار چیزی در حدود 32 درجه سانتی گراد است.

با این اوصاف باید منتظر ماند و دید آیا این موارد به‌طور اتفاقی به‌وجود آمده‌اند یا خیر؟! حتی می‌توان منتظر اظهار نظر اپل و یا عرضه به‌روزرسانی احتمالی برای رفع این مشکل بود. با این وجود اپل پیش از هرچیز ممکن است متهم به کپی‌برداری از قابلیت ویژه تراشه اسنپ دراگون 810 و استفاده از آن در تراشه تولیدی خود شود!

Phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

23 نظر برای این مطلب
  1. حسین می‌گوید

    سلام این مشکل چجور حل میشه

  2. Zabih می‌گوید

    گوشی من ۱۲پرو مکثه موقع داغی فلش از کار میوفته میشه راهنمایی کنید

    1. علی ارغوان می‌گوید

      طبیعیه همه گوشی‌ها برای جلوگیری از گرمای بیش از حد موقع گرما فلش رو غیرفعال می‌کنن. توی تابستون و گرما این موارد پیش میاد. سعی کنید گوشی رو خنک نگه دارید و یا از کیس بیرون بیارید

  3. امیر معصومی می‌گوید

    سلام خسته نباشید من آیفون ۸ دارم میدونم سوالم ربطی به موضوع شما نداره اما بر عکس موضوع شماست گوشی من در هوای خیلی سرد که بدنه گوشی سرد هست فلش دوربین خیلی ضعیف و کوتاه عمل میکنه انگار که فقط که خانه از ۴ خانه فلش روشن میشه و هیچ خطایی هم نمیده اما چراغ قوه اوکی هست و عمل میکنه میخواستم بدونم به نظرتون مشکل میتونه یه باگ نرم افزاری باشه یا نه؟

    1. علی ارغوان می‌گوید

      فلش آیفون به صورت خودکار بسته به نور محیط و رنگ نور تعدادی از فلش ها رو روشن می کنه

  4. محسن می‌گوید

    سلام
    آقا محسن من آیفون 5اس دارم دوربینش و فلشش از کار افتاده و پیغام داغ شدن میده چجوری میتونم مشکلشو حل کنم؟
    لطفاً راهنمایی بفرمایید

  5. عباسیان می‌گوید

    سلام وقت بخیر
    منم دقیقا همین مشکل برام پیش اومده”مشکل عجیب آیفون 6S؛ داغ شدن بیش از حد و از کار افتادن فلش دوربین تا سرد شدن دوباره گوشی”
    چیکار کنم؟
    برنامه retrica رو نصب کردم ولی اوکی نشده، چیکار کنم؟!!!!!

  6. Ali می‌گوید

    این خبر دروغ. و شایعه هستش

  7. quietly brilliant می‌گوید

    یه راهنمایی کمکی نمیشه کنین اقای صحافی؟:(.البته از روی فریم ویر من

    1. محسن صحافی می‌گوید

      والا اینجوری نمیشه. صبر کن آپدیت شد بهت می‌گم.

      1. quietly brilliant می‌گوید

        مرسی دمتگرم داداش محسن ک جواب میدی.باشه :)

  8. quietly brilliant می‌گوید

    داداش محسن!چجوری حالت مزاحم نشوید رو غیرفعال کنم ک سایلنت بمونه..چون ازمن نمیشه ها!ینی هم باید مزاحم نشوید درکنار سایلنت فعال باشه هردو باهم.

    1. محسن صحافی می‌گوید

      ربطی به اون قابلیت نداره. اما می‌تونی از این مسیر Settings> Sound & Notifications > Interruptions تنظیماتش رو ببینی. برای من الان فقط Events and reminders روشنه. بقیه خاموشن. تو بخش Downtime هم قسمت Days رو روی None تنظیم هست.

      1. quietly brilliant می‌گوید

        تو قسمت ساوند و ناتیفیکیشن ازمن اینتراپشن نداره!چیکارکنم؟اخریشdo not disturbهست.

        1. محسن صحافی می‌گوید

          Software number گوشی‌ات چیه؟ مال من: 1.32.401.17

          1. quietly brilliant می‌گوید

            2.10.709.1
            android version 5.1

          2. محسن صحافی می‌گوید

            نسخه فریم‌ویر شما بالاتره :) تفاوت به همین خاطره

  9. quietly brilliant می‌گوید

    داداش محسن.دیشب شارژ گوشیم 70 درصد بود.صبح ک پاشدم دیدم گوشیم خاموشه روشن ک کردم شده بود 35 درصد.قسمت پاور تنظیمات هم چک کردم فقط cell standby بود 100 درصد اونم رو آف اسکرین.مشکل کجاست؟چرا بی دلیل خاموش شده و شارژش کم شده اینقد؟
    یسوال دیگه اینکه چجوری میتونم فقط حالت سایلنت رو فعال کنم؟do not disturbنمیخوام فعال شه.آف ک میکنم میره رو حالت رینگتون.

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      بازم احتمالا از برنامه‌های باز هست که کاملا بسته نشدن. اگر از وای‌فای یا دیتای روشن، شب‌ها استفاده می‌کنی از اون هم می‌تونه باشه چون گوشی توان و انرژی زیادی برای پایدار نگهداشتن اتصالش استفاده می‌کنه. اگر ادامه پیدا کرد قابل بررسیه. برای سایلنت کردن هم یه بار کلید ولوم پائین رو بزن بعد روی آیکون ولوم دو بار ضربه بزن اول می‌ره رو ویبره بعد روی سایلنت.

      1. quietly brilliant می‌گوید

        انجام دادم نشد.وقتی میذارم رو سایلنت do not disturb هم درکنارش فعال میشه.نمیخام فعالشه.میخام فقط سایلنت باشه.وقتی هم آف میکنم do not disturb رو میره روی رینگتون!

        1. محسن صحافی می‌گوید

          والا برای من که میشه.. پائین اون گزینه ها وقتی دکمه ولوم رو می زنید باید روی All باشه. بعد روی آیکون بلندگو بزنید تا تغییر کنه و بره روی بیصدا

  10. quietly brilliant می‌گوید

    m9 ک دارم حتی بعد از تمام اپدیتها موقع استفاده یکم طولانی از وای فای و دانلود گرم میشه تا 41 درجه.عادیه؟!

    1. محسن صحافی می‌گوید

      عادیه برادر..من هم همین تجربه رو دارم

      1. کریم زارع می‌گوید

        سلام خسته نباشین دوستان من ب این مشکل روشن نشدن دوربین و پیغام داغ شدن گوشی و فلش بر‌خوردم الان…گوشیم نه داغ کرده نه ضربه خورده نه…گوشیو ریست کردم…خاموش کردم چند ساعت ولی بازم وقتی دوربین عقبو‌ باز میکنم صفحه سیاهه و همین داستانه…البته دوربین سلفی کار میکنه…چیکار‌کنم؟آیفون ۶…ای ا اسش هم ۱۰.۳