این گوشی آیفون 6S واقعاً به رنگ رزگلد است نه آنهایی که اپل در حال فروش آنهاست!

بالاخره آیفون‌های 6s‌ و 6s پلاس در فروشگاه‌های اپل برای فروش قرار گرفتند، این محصولات ویژگی‌های جدیدِ زیادی دارند اما در کنار تمامی امکانات چشم‌گیری که در آنها تعبیه شده است، اپل برای اولین بار خوش سلیقگی به خرج داده و آیفون 6s‌ خود را به رنگ قرمز مایل به مسی بسیار زیبایی مزین کرده است.

0

استفاده از رنگ‌ رُزگُلد یا همان قرمز مایل به مسی در گوشی‌های جدید اپل باعث شده طرفداران علاقه بیشتری نسبت به این گوشی از خود نشان دهند. از طرف دیگر همان‌گونه که اشاره شد این رنگ‌بندی جدید برای اولین بار در گوشی‌های اپل به کار رفته است اما امروز پس از مشاهده نزدیک این گوشی توسط کاربران، گزارش‌هایی جالبی در خصوص این رنگ‌ جدید منتشر شده است.

این‌طور که پیداست رنگ این گوشی بیشتر به صورتی متمایل است تا قرمز مایل به مسی که اپل در تبلیغات و عکس‌ها از آن استفاده کرده است. در همین حال تصاویری از آیفون 6s که در رنگ‌بندی آن از رنگ واقعی رُزگُلد استفاده شده از جانب برند معتبر و تجملاتی Goldgenie منتشر شده است. با نگاه به این تصاویر به راحتی می‌توان تشخیص داد که طیف این رنگ با رنگ صورتی که از جانب کاربران گزارش شده تفاوت دارد.

iphone6_elite_rose_gold_3
اگر برند Goldgenie را نمی‌شناسید باید بگوییم که این برند سالیان سال است که ید طولایی در تزیین و زیباسازی گوشی‌های اپل دارد.
آیفون 6s که از جانب این برند معرفی شده است نسخه اِلیت (Elite)‌ نام دارد و مشتریان قادر هستند این کالای تجملی را در رنگ‌های سفید یا سیاه (در قسمت جلو) که با طلای ۲۴ عیار یا رنگ قرمز مسی یا رنگ نقره‌ای پلاتینی آبدیده شده است خریداری کنند.

iphone6_elite_rose_gold_2

به این ترتیب کاربرانی که رنگ رُزگُلد به کار رفته در آیفون 6s ساخته شده توسط این برند توانسته دل آنها را ببرد باید هزینه بسیار بیشتری را نسبت به رنگ رُزگُلدی که اپل مدعی آن است پرداخت کنند.

همان‌گونه که ذکر شد این کالا بیشتر جنبه تجملاتی دارد و به همین منظور، شرکت سازنده، هدست مخصوص به همراه کابل ارتباطی در کنار شارژر و قاب محافظ بسیار شیک و زیبایی را برای این محصول گران قیمت تدارک دیده است تا دارنده این محصول از هر لحاظ به آن افتخار کند.

در خصوص ویژگی‌های مختلف این محصول و رنگ‌بندی زیبای آن سخن زیاد به میان آمد اما اشاره‌ای به قیمت آن نداشتیم. بد نیست بدانید علاقه‌مندان سینه چاک این گوشی باید برای خرید آن مبلغی بیشتر از سه هزار و پانصد دلار پرداخت کنند!

slashgear.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.