طرح جدید سامسونگ برای کاربران آیفون؛ قبض ماهانه موبایل شما را پرداخت می‌کنیم!

همان‌طور که مستحضر هستید شرکت‌های فناوری امروزه از هر روشی برای از میدان به در کردن دیگر رقبا و در پس آن جذب کاربران آن‌ها استفاده می‌کنند. در همین رابطه شرکت کره‌ای سامسونگ نیز که حدود دو سالیست باعث حذف نام اپل در بسیاری از بازارها شده، در تازه‌ترین ترفند خود به دارندگان گوشی‌های آیفون پیشنهاد کرده که در صورت تحویل دستگاه خود به این شرکت و خرید یکی از پرچم‌داران جدید سامسونگ، هدایای نفیسی دریافت کنند.

5

البته این اولین باری نیست که سامسونگ در پی ضرر زدن به فروش نسل جدید آیفون که از روز جمعه آغاز شده برمی‌آید، زیرا چندی پیش نیز طرحی را با خریداران این گونه محصولات مطرح کرد که در آن می‌توانستند با تحویل آیفون خود و تنها با پرداخت 1 دلار، به مدت 30 روز رایگان یکی از گوشی‌های گلسی نوت 5 و گلکسی اس 6 پلاس را برای تست تحویل بگیرند.

در ادامه همین روند، دیروز سامسونگ به کاربران اپل پیشنهاد داده که در ازای تحویل آیفون خود تا پایان سال 2016 به این شرکت کره‌ای و در ادامه خرید یکی از گوشی‌های گلکسی اس 6، اس 6 اج، اس 6 اج پلاس و گلکسی نوت 5 تحت قرارداد اپراتورهای T-Mobile, Sprint, Verizon و یا US Cellular، می‌توانند به عنوان هدیه سه ماه از خدمات سیم‌کارت‌ اپراتورهای مذکور در امریکا به رایگان استفاده کنند.

البته کار به همین‌جا ختم نمی‌شود، زیرا سامسونگ به این دسته از کاربران همچنین پیشنهاد کرده که در صورت مهاجرت از iOS به اندروید، می‌توانند به عنوان هدیه یک کردیت کارت 100 دلاری گوگل پلی نیز دریافت کنند. سامسونگ امیدوار است که این طرح باعث شود تا دوباره کاربران از iOS به گوشی‌های اندرویدی این کمپانی مهاجرت نمایند. برای دریافت جزئیات بیشتر پیرامون طرح جدید سامسونگ می‌توانید به این صفحه مراجعه نمایید.

droid-life

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

5 نظر برای این مطلب
  1. داود می‌گوید

    بله کاملا درسته من خودم گوشی فروشم آشغال تر از سامسونگ نداریم من برند باز نیستم الان نوت ۵ دارم خدا شاهده این سخت افزار فقط روی کاغظ بزرگه مثل همیشه هنگ میکنه و همچنین داغ میکنه دست بردارین از این غیرت برندی اه اه اه

    1. erfan می‌گوید

      مثلا گوشی فروش یه چیزی سرش میشه؟
      فقط قیمت بالا پایین میکنین عمو
      یجوری میگی خودم گوشی فروشم انگار developer اندرویده :)

  2. سهیل می‌گوید

    بجای اینکه به فکر درست کردن گوشی هاش باشه طرح تشویقی میده.
    خب همون چند نفری هم که اینکار رو میکنن بعد از کار کردن با سامسونگ پشیمون میشن و دیگه هیچوقت سمتش نمیرن.

  3. مرتضی می‌گوید

    هیچ آدم عاقلی نمیاد اینکارو بکنه هنگروید بگیره با 4 گیگ رم

    1. Mohamad می‌گوید

      اخه تو که سامسونگ نداری چرا حرف در میاری من خودم سامسونگ دارم تا حالا که اصلا هنگ نکرده . بازی های سنگینم میکنم کمبد ایکس ولی هنگی وجود نداره حتی خیلی کم تر از ایفون داغ میکنه.