تماشا کنید: این اولین تریلر منتشر شده برای فیلم پرندگان خشمگین است

تریلر فیلم انگری بردز زمانی منتشر شده که شرکت Rovio صاحب این اثر حال و روز چندان خوشی ندارد. آبان‌ماه سال گذشته این شرکت توسعه‌دهنده بازی‌های ویژه گوشی‌های همراه اعلام کرد که عذر 130 نفر از کارمندان خود را به‌علت مشکلات مالی خواهد خواست.

0

در اوایل سال 2015 میلادی نیز این شرکت اعلام کرد که میزان سود دریافتی آن در سال 2014 تا 73 درصد کاهش یافته و آمار فروش آن نیز تا 41 درصد پایین آمده است. این در حالی است که ماه گذشته شرکت رقیب یعنی King، سازنده بازی Candy Crush Saga رده بالایی جدول بازی‌های ویژه تلفن همراه را تصاحب کرد تا Rovio بار دیگر اعلام کند تصمیم گرفته 260 شغل دیگر را حذف و بیش از 30 درصد از کارمندانش را اخراج کند.

 

با این تفاسیر اکران فیلم Angry Birds که برای 31 اردیبهشت سال 1395 درنظر گرفته شده شاید آخرین شانس این شرکت برای تغییر شرایط نابسامان خود باشد. در تریلر منتشر شده به خوبی می‌توان ظاهر خوب انیمیشن در کنار شخصیت‌های دوست‌داشتنی و آشنا را مشاهده کرد. شاید این فیلم آخرین تلاش Rovio برای بازگشت به میان کاربران باشد.

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.