انتشار تصویری دیگر از نکسوس 6P هواوی در چهار رنگ

با توجه به انتشار تصاویر غیر رسمی بی‌شمار و تصاویر منتشر شده از جعبه، نکسوس 6P دیگر یک گوشی هوشمند جدید ناشناخته به شمار نمی‌آید. با این اوصاف شاید همچنان کاربران به دنبال جستجو به‌منظور اطلاع یافتن از ترکیب‌های رنگی موجود برای این دستگاه هوشمند باشند.

0

آن‌طور که از تصاویر منتشر شده به نظر می‌رسد این دستگاه هوشمند در رنگ‌های سفید، سیاه، طلایی و آلومینیومی/نقره‌ای روانه بازار خواهد شد. اگرچه در تصویر بالا تفاوت زیادی میان نسخه‌های سفید و آلومینیومی ( نسخه آلومینیومی در سمت چپ و نسخه سفید در سمت راست قرارگرفته است) مشاهده نمی‌شود اما به‌نظر می‌رسد در واقعیت تفاوت قابل ملاحظه‌ای میان این دو باشد.

در این بین به‌نظر می‌رسد نسخه طلایی تنها برای عرضه در بازارهایی خاص در نظر گرفته شده باشد. این احتمال وجود دارد که در زمان عرضه و یا پس از آن، رنگ‌های دیگری نیز به این مجموع افزوده شوند.

androidpolice

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.