اپل خبر داد؛ iOS 9 حالا بر روی بیش از 50 درصد دستگاه‌های مجهز به iOS نصب شده است

آن‌طور که از شواهد پیداست، کاربران دستگاه‌های هوشمند تولیدی شرکت اپل به‌منظور نصب جدیدترین به‌روزرسانی منتشر شده از سیستم‌عامل iOS صبر و قرارندارند و این نسخه را سریعا بر روی دستگاه‌های خود نصب‌ کرده‌اند.

1

در کنفرانس خبری روز جاری، مدیر ارشد اپل در بازاریابی جهانی اعلام کرد iOS 9 تا کنون بر روی بیش از 50 درصد دستگاه‌های تولیدی واجد شرایط این شرکت دانلود و نصب شده است. وی در این خصوص می‌گوید:

iOS 9 شروعی حیرت‌انگیز داشته است و بیش از هر نرم‌افزار دیگر منتشر شده از سوی اپل در تاریخ این شرکت، دانلود و نصب شده است.

مطمئنا شاهد این امر خواهیم بود که روز به روز بر تعداد دستگاه‌هایی که از iOS 9 استفاده می‌کنند اضافه شود اما این امر که کاربران خیلی سریع‌تر اقدام به به‌روزرسانی دستگاه‌های خود می‌کنند خبری خوشایند برای اپل است زیرا این شرکت همواره قصد داشته با اسناد و مدارک ثابت کند که بهره‌مندی تعداد بیشتری از کاربران دستگاه‌های تولیدی این شرکت در مقایسه با دستگاه‌های اندرویدی، به جدیدترین نسخه سیستم‌عامل عرضه شده توسط آن‌ها، مزیت iOS بر اندروید محسوب می شود.

این در حالی است که هفته گذشته، شرکت‌های تحلیل‌گر پیش‌بینی کرده بودند دانلود و نصب iOS 9 در مقایسه با iOS 8 با سرعت پایین‌تری انجام خواهد گرفت. این تحلیل‌ها این چنین نتیجه گرفته بودند که علی‌رغم اثبات قابل‌ اعتماد‌ بودن iOS 9، با توجه به بروز مشکلات مختلف برای کاربران، پس از نصب به‌روزرسانی iOS 8، کاربران با شک و تردید بیشتری اقدام به به‌روزرسانی دستگاه‌های خود خواهند کرد.

لازم به ذکر است اگرچه iOS 9 تغییرات گسترده‌ای را در زمینه طراحی و رابط کاربری به کاربران عرضه نخواهد کرد اما قابلیت‌های نرم‌افزاری جدیدی شامل بهینه‌سازی Siri، صفحه‌ جدید به‌منظور دسترسی به گزینه‌های جستجو و ویژگی‌های جدید مالتی‌تسکینگ و تقسیم صفحه‌نمایش برای آی‌پد را به ارمغان خواهد آورد.

شرکت اپل در روز جاری تایید کرد که آیفون‌های 6S و 6S Plus از روز جمعه، سوم مهرماه از طریق فروشگاه‌های خرده‌فروشی اپل در معرض فروش قرارخواهند گرفت. این شرکت همچنین اعلام کرده پیش‌فروش‌ این محصول به نحوی در جریان است تا شاهد شکستن رکورد فروش اولیه این دو محصول در سال جاری باشیم.

venturebeat

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. همایون می‌گوید

    دوستانی که آیفون 6 دارن و ارتقاء دادن نظرشون چیه؟ مشکلی نیست؟ آپدیت کنیم؟