تماشا کنید: ویدئو تبلیغاتی اکسپریا زد 5 به عنوان پیش‌نمایش جدیدترین فیلم جیمز باند

سونی برای استقبال از اکران فیلم اسپکتر (Spectre) از کمپین تبلیغاتی «ساخته‌شده برای باند»، که یک ویدئو تبلیغاتی 60 ثانیه‌ای با حضور نائومی هریس در نقش مانی‌پنی و با موضوع گوشی هوشمند اکسپریا زد 5 است، رونمایی کرد.

0

بنابر اعلام سونی، این فیلم کوتاه که در آن نائومی هریس (مانی‌پنی) برای رساندن گوشی اکسپریا زد 5 مورد نیاز جیمز باند، مبارزه می‌کند، توسط دنی کلینمن، مردی که پشت بسیاری از سکانس‌های افسانه‌ای باند بوده، کارگردانی شده است،

در این فیلم کوتاه که برای افزایش اشتیاق طرفداران پیش از اکران رسمی فیلم تهیه شده، فناوری‌های جدید «ساخته‌شده برای باند» به نمایش گذاشته شده و شاهد استفاده از دوربینSony RX100 IV برای ضبط تصاویر با حرکت بسیار آهسته و یک تعقیب‌وگریز نفس‌گیر برای رساندن گوشی هوشمند اکسپریا Z5 هستیم.

بخش عمده این فیلم که توسط شرکت Rattling Stick و آژانس adam&eveDDB تهیه شده است، با دوربین سینمایی حرفه‌ای Sony F65 فیلم‌برداری شده و در میان آن از تصاویر جاسوسی حرکت آهسته از درون نمایشگر RX100 IV و همچنین عکس‌های نمایش داده‌شده بر روی نمایشگر Xperia Z5 استفاده شده است.

Spectre-James-Bond-Xperia-Z5-01

دوربین RX100 IV علی‌رغم اندازه کوچکش دارای قدرت خارق‌العاده‌ای است و دارای نخستین حسگر Exmor RS CMOS نوع ۱٫۰ اینچی در جهان بوده ودارای قابلیت ضبط چهل‌برابر با حرکت بسیار آهسته با سرعتی تا ۱۰۰۰ فریم در ثانیه و نیز قابلیت خواندن سریع داده‌ها تا پنج‌برابر بیشتر از مدل‌های قبلی است.

Spectre-James-Bond-Xperia-Z5-02

Xperia Z5 با داشتن سریع‌ترین فوکوس خودکار در میان گوشی‌های هوشمند پرچمدار بازار، به یک حسگر اثر انگشت یکپارچه‌شده با دکمه روشن‌/خاموش نمادین مجهز شده است. فیلم اسپکتر در ۲۶ اکتبر در بریتانیا و ۶ نوامبر در ایالات متحده به روی پرده خواهد رفت.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.