سونی در خصوص تغییر شرایط گارانتی ضدآب گوشی‌های اکسپریا توضیح داد

شاید یکی از مواردی که می‌توانستیم برای فروش خوب گوشی‌های جدید و پرچمداران سونی در آینده مدنظر قراردهیم، قابلیت ضدآب این گوشی‌های هوشمند بود. در واقع تبلیغات سونی هم تاکنون به نوعی بوده که مقاومت این گوشی‌های هوشمند در برابر آب و البته امکان عکس‌برداری در زیر آب را نمایش دهد.

0

این شرکت ژاپنی حتی فروشگاهی در دوبی به‌منظور نمایش قابلیت‌های ضدآب گوشی‌های خود ایجاد کرده است. با این وجود سونی راهنمای جدیدی را برای استفاده از گوشی‌های هوشمند خود تنظیم کرده که کم و بیش در آن توصیه شده از همراه داشتن گوشی‌های هوشمند اکسپریای این شرکت در هنگام شنا پرهیز کنید. این شرکت در مقابل ادعا کرده قابلیت مقاومت در برابر آب این گوشی‌های هوشمند برای مواردی مانند ریختن قطرات باران و یا مایعات بر روی آن است.

با این تفاسیر شرکت سونی سعی کرده در بیانیه جدید خود توضیحات بیشتری در خصوص این خط مشی تازه خود بدهد. سخنگوی این شرکت در تبیین این سیاست‌ها اینچنین اعلام کرده است:

تغییرات اخیر در راهنمای استفاده از گوشی‌های هوشمند ما به‌نحوی طراحی و تنظیم شده تا به سبکی کاملا روشن بهترین راه استفاده و حفاظت روزمره از دستگاه‌ها بیان شود. ما نکات پیشگیری را عنوان می‌کنیم و پارامترهای حفاظتی را مدنظر قرار می‌دهیم تا به کاربران و مشتریانمان کمک کنیم از گوشی‌های هوشمند و تبلت‌هایشان با ضمانت و گارانتی که ما ارائه می‌دهیم استفاده کنند.

شرکت سونی از این هم فرارتر رفته و ادعا می‌کند دیدگاه‌های بازاریابی خود را به روز رسانی کرده‌ تا بهترین محافظت از گوشی‌های هوشمند کاربران به عمل آید.

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.