سونی قابلیت HDR را به تعداد بیشتری از تلویزیون‌های 4K سال 2015 خواهد افزود

شرکت سونی اعلام کرد پشتیبانی از قابلیت “محدوده دینامیکی بالا” یا همان HDR را به تعداد بیشتری از تلویزیون‌های 4K اولترا اچ‌دی خود خواهد افزود. در حال حاضر دو مدل از دستگاه‌های تولیدی این شرکت از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند و سه مدل دیگر نیز در نوبت دریافت این به‌روزرسانی در آینده‌ای نزدیک قرار دارند.

0

این به‌روزرسانی، قابلیت HDR شرکت سونی را به محتویات پشتیبانی شده خواهد افزود. آمازون ویدئو یکی از نمونه‌های شاخص این محتویات است. با بهره‌گیری از این قابلیت کاربران می‌توانند محدوده دینامیکی وسیع‌تری از رنگ‌ها، درخشندگی تصاویر و نوردهی بالا را به‌منظور ایجاد تفاوت بیشتر در تجربه مشاهده محتویات مختلف پیش رو داشته باشند. جزئیات بیشتر، رنگ‌های بهتر و البته شدت رنگ بهینه‌تر از جمله قابلیت‌های ثابت شده این ویژگی است.

علاوه بر مدل‌های X930C و X940C که با بهره‌گیری از این قابلیت در سال جاری معرفی شدند، سه مدل دیگر نیز به نرم‌افزار مورد نیاز به‌منظور پیاده‌سازی قابلیت HDR تجهیز شده‌اند و در آینده‌ای نزدیک و از طریق به‌روزرسانی شبکه‌ای از این قابلیت بهر‌ه‌مند خواهند شد. مدل‌های X850C,X900C,X910C قابلیت HDR را از پاییز به کاربران عرضه خواهند کرد.

از سوی دیگر سونی قصد دارد محتویات سازگار با این قابلیت را بیش از پیش در اختیار کاربرانی که از تلویزیون‌های 4K اولترا اچ‌دی این شرکت بهره می‌برند قراردهد. فیلم‌هایی مانند Amazing Spider Man 2,Men in Black 3,After Earth و Fury از جمله محتویاتی هستند که از سوی سونی پیکچرز هوم انترتینمنت و از طریق برنامه آمازون ویدئو عرضه شده‌اند.

slashgear

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.