فیس‌بوک بالاخره دکمه دیسلایک را به شبکه اجتماعی خود اضافه می‌کند

مارک زاکربرگ در کنفرانسی که در روز گذشته برگزار شد اعلام کرد شبکه اجتماعی فیس‌بوک در حال کار بر روی استفاده از دکمه دیسلایک یا همان دوست نداشتن موضوعی خاص است.

0

این در حالی است که کاربران فیس‌بوک مدت‌هاست انتظار امکان استفاده از کلید دیسلایک و یا عدم موافقت و رای مخالف را دارند. زاکربرگ در این خصوص می گوید:

کاربران ما سال‌هاست که درخواست اضافه شدن این دکمه جدید را دارند و امروز مفتخرم تا اعلام کنم مهندسان ما در حال کار بر روی امکان اضافه کردن گزینه دیسلایک هستند و به زودی نسخه آزمایشی این قابلیت عرضه خواهد شد.

گزینه ” انگشت شصت به سمت پایین” برای  فیس‌بوک قرارنیست قابلیتی مانند ارائه رای مخالف در وب‌سایتی همانند Reddit را داشته باشد و آن‌طور که مدیرعامل شرکت فیس‌بوک اعلام کرده این گزینه، همدری و هم‌دلی شما با دوستانتان در فیس‌بوک را در خصوص عدم رضایت از انتشار یک پست نشان خواهد داد.

زاکربرگ با اشاره به Reddit می‌گوید:

قرارنیست ما انجمنی مانند این وب‌سایت ایجاد کنیم. مطمئنا شما نیز انتظار ندارید که لحظات خوب زندگی و تصاویر خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و آن‌ها از این دکمه عدم رضایت در زیر آن استفاده کنند.

زاکربرگ اعلام کرده ایجاد کلید دیسلایک برای مهندسان این شرکت در نهایت تعجب بسیار پیچیده بوده است. با این تفاسیر هنوز مشخص نیست امکان استفاده از این دکمه چه زمانی برای کلیه کاربران ممکن خواهد بود ولی فیس‌بوک معتقد است آمادگی لازم به‌منظور عرضه آزمایشی این قابلیت پیش از انتشار سراسری آن را دارد.

cultofmac

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.