هواوی: گوشی هوشمند Mate S ما با رنگ Rose gold اما سر تا پا عرضه خواهد شد

آیفون 6s و 6s پلاس اواخر این ماه روانه بازار می‌شوند، اپل رنگ‌های نقره‌ای،خاکستری، طلایی و قرمز مایل به مسی را برای این محصولات تراز اول خود در نظر گرفته‌ است، از طرف دیگر معرفی محصولی پرچمدار و درخور بازار بدون شک رجز‌ خوانی سایر رقبا را نیز در پی خواهد داشت،‌ هواوی نیز که از رنگ قرمز مایل به مسی در گوشی Mate S خود استفاده کرده است، گوشه و کنایه‌هایی به استفاده اپل از این رنگ‌بندی در آیفون 6s داشته است.

0

اپل تاکنون از رنگ Rose gold (قرمز مسی) در گوشی‌های آیفون خود استفاده نکرده و تنها آن را در ساعت هوشمند اپل‌واچ مورد استفاده قرار داده بود. از طرف دیگر این اولین باری است که شاهد عرضه آیفون در رنگ‌بندی بیشتر از سه طیف رنگ‌ هستیم.

همان‌گونه که اشاره شد، ممکن نیست گوشی تراز اولی روانه بازار شود و رقبا آنرا به باد متلک نگیرند، هواوی نیز در صفحه توئیتر خود با طعنه به رنگ جدید آیفون اپل، به یکپارچه بودن رنگ‌بندی گوشی Mate S خود اشاره کرده و با انتشار تصویری از آن نوشته است: میت اس هواوی به رنگ رز گلد از سر تا پا.

گوشی Mate S هواوی چندی پیش رونمایی شد، هواوی در این محصول از لحاظ رنگ‌بندی خوش سلیقگی به خرج داده و آنرا از سر تا پا به رنگ‌ قرمز مایل به مسی یا همان Rose gold مزین کرده است،‌نکته اینجاست که آیفون جدید که همین رنگ‌بندی را دارد کاملا‌ً‌ از این رنگ‌ دلربا استفاده نکرده و پنل جلوی این گوشی سفید رنگ است.

البته زیاد هم نمی‌توان به این مورد در رنگ‌بندی آیفون 6s خورده گرفت، مسئله رنگ‌بندی گوشی امری سلیقه‌ای است و ممکن است بعضی از کاربران رنگ‌بندی که اپل برای این گوشی در نظر گرفته باشد را ترجیح دهند.

به هر ترتیب اشکال گرفتن سازنده‌های موبایل به پرچمداران یکدیگر به نوعی همان رجز خوانی این شرکت‌ها به حساب می‌آید و نمی‌توان آنرا جدی گرفت به خصوص اینکه اگر بخواهیم انصاف را در نظر داشته باشیم باید گفت هر دو گوشی آیفون 6s و هواوی Mate S این رنگ‌ را به زیبایی در قاب خود  استفاده کرده‌اند.

phonearena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.