لاجیتک و اپل در ساخت یک کیبوردکاور برای آی‌پد پرو همکاری خواهند کرد

اگرچه تنها یک روز از رویداد رونمایی از آی‌پد پرو شرکت اپل می‌گذرد اما به‌نظر می‌رسد شرکت‌های دیگر مراحل تولید تجهیزات جانبی برای این محصول را آغاز کرده‌اند.

1

لاجیتک که برخی از پرطرفدارترین صفحه‌کلیدهای مورد استفاده را برای آیفون‌های فعلی اپل نیز تولید کرده خبر از تولید سری جدید محصولات خود با عنوان Create که در واقع صفحه‌کلیدهایی برای آی‌پد پرو هستند می‌دهد.

این شرکت با همکاری اپل دست به عرضه این محصولات خود خواهد زد و آنچه مشخص است پیش از رونمایی رسمی، Logitech از بهره‌گیری از کانکتور هوشمند در آی‌پد پرو باخبر بوده است. صفحه‌کلید تولیدی Create به‌طور مستقیم به آی‌پد پرو متصل خواهد شد و بلافاصله قابل استفاده خواهد بود و نیازی هم به اتصال بی‌سیم و یا شارژ نخواهد داشت.

به‌نظر می‌رسد این صفحه‌کلید نیز همزمان با عرضه آی‌پد پرو روانه بازار شود تا کاربران بتوانند از گزینه‌ای دیگر به جز نسخه تولیدی شرکت اپل بهره ببرند.

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. ََAmir می‌گوید

    سرفیس ماکروسافت