با 21 ماد بر‌تر وسایل نقلیه در بازی Grand Theft Auto V آشنا شوید!

درست است که پی سی باز‌ها مدت نسبتا زیادی انتظار کشیدند تا بتوانند پنجمین عنوان از سری GTA را تجربه کنند. اما در عوض نسخه پی سی مزیت‌هایی دارد که دست نسخه‌های کنسولی هرگز به آن‌ها نمی‌رسد.

0

یکی از این مزیت‌ها و بهترین‌شان قطعا پشتیبانی از مادهاست. GTA V همچون عناوین قبلی این سری که بر روی رایانه‌های شخصی منتشر شده از مادها پشتیبانی می‌کند و یکی از پرطرفدارترین سوژه‌ها برای ساخت ماد، وسایل نقلیه مختلف است. حال در ادامه می‌توانید بیست و یک ماد که بهترین مادهای وسایل نقلیه هستند را ببینید.

مطلب کامل را در سایت گیم‌نیوز بخوانید

هارلی دیویدسون

بازیکنان GTA ماه‌ها برای محتوای اضافی موتورها صبر کرده‌اند؛ اما با وجود این ماد دیگر نیازی به آن محتوا نیست! با این ماد می‌توانید تجربه راندن هارلی دیویدسون نازنین در لوس سانتوس را داشته باشید!

gta_harley_davidson_mod-1152x651

دانلود

هواپیمای نظامی A-10A

این ماد برای این ساخته شده که عاشقش شوید. در این ماد هواپیمای نظامی A-10A عالی و با جزئیات زیاد طراحی شده است. شش پوسته مختلف، چرخش فن‌های موتور‌ها، چراغ‌های مخصوص روز و شب، سلاح‌های هواپیما و کلی جزئیات دیگر! اگر دوست دارید که در آسمان لوس سانتوس بچرخید و باران مرگ بر روی سر ساکنان شهر بریزید، اجازه دهید هواپیمایی را پیشنهاد کنیم که در نیروی هوایی ارتش آمریکا به «گراز» مشهور است.

thunderbolt_gta_mod-1152x648

دانلود

Dodge Challenger RT مدل 1970

می‌دانید، اگر قرار باشد «تروور» را پشت یکی از آن ماشین‌های آمریکایی قلدر تصور کنیم، شاید بهترین انتخاب برای ماشین یک دج چلنجر باشد. مدل این دج در ماد از مدل ماشین در «درایور: سن فرانسیسکو» بهره گرفته و تغییراتی در آن ایجاد شده تا تجربه بهتری از راندن یک دج چلنجر در خیابان‌های لوس سانتوس داشته باشید.

gta_mod_dodge_challenger-1152x648

دانلود

لیست مادهای جذاب‌ترین وسائل نقلیه ادامه دارد و هر چه جلوتر می‌رویم، بهتر هم می‌شود. قطعا ارائه‌ی ابزار مادسازی برای این بازی یکی از بهترین کارهای راکستار بوده است. هیچ وقت فکر نمی‌کردیم در جی‌تی‌ای بتوانیم لامبورگینی سوار شویم! در ادامه‌ی این مطلب گزینه‌های فوق‌العاده‌ای را می‌خوانید که وادارتان می‌کند آن‌ها را امتحان کنید، و یا فقط حسرت بخورید. در هر دو حالت، خواندن مطلب تا انتها و آشنایی با همه‌ی مادهای انتخاب شده خالی از لطف نیست. برای خواندن مطلب کامل به سایت گیم‌نیوز مراجعه کنید.

gta_mod_lamborghini

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.