کاهش قیمت گوشی‌های هوشمند سری اکسپریا زد 5 سونی پیش از عرضه رسمی به بازار

پس از رونمایی رسمی سونی از دستگاه‌های جدید این شرکت در هفته گذشته، قیمت 910 دلار برای اکسپریا زد 5 نسخه 32 گیگابایت، قیمت 1062 دلار برای اکسپریا زد 5 پرمیوم و نهایتا قیمت 834 دلار برای اکسپریا زد 5 کامپکت اعلام شد.

1

با این اوصاف به‌نظر می‌رسید با توجه به وجود گوشی‌های ارزان‌قیمت از دیگر برندهای حاضر در بازار، به‌ویژه برندهای چینی، سونی با یک چالش جدید روبرو خواهد شد. به‌نظر می‌رسد سونی نیز اکنون متوجه این موضوع شده و کاهش قیمتی را مشمول محصولات جدید خود کرده است.

این کاهش قیمت پیش از ورود محصولات یادشده به بازار از 7 تا 21 درصد خواهد بود. به‌عنوان مثال اکسپریا زد 5 تنها 840 دلار قیمت خواهد داشت. این قیمت برای اکسپریا زد 5 پرمیوم اکنون به 962 دلار رسیده و بیشترین تغییر را نیز اکسپریا زد 5 کامپکت با قیمت 656 دلار حس کرده است.

مدنظر داشته باشید که قیمت‌های اعلام شده توسط وب‌سایت سونی بریتانیا منتشر شده‌اند و این احتمال وجود دارد که شاهد کاهش قیمت در دیگر مناطق در سطحی جزئی‌تر باشیم. اگرچه هنوز دلیل این کاهش قیمت اعلام نشده اما در این زمینه نمی‌توانیم به سونی خرده‌ای بگیریم!

با توجه به شرایط حاکم بر بازار، در نظر گرفتن تخفیف‌ها و کاهش قیمت‌هایی اینچنینی مطمئنا می‌تواند به جذب بیشتر خریداران کمک کند.

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. مهدی می‌گوید

    قیمت گوشی سونی زد 5چنده. واقعا گوشیه